0

Handlekurv

Det ligger for øyeblikket ingen varer i handlekurven din.

    Philips' støtte

    Jeg kan ikke koble Philips-luftfukteren til appen

    Publisert på 23. oktober 2024
    Hvis du ikke kan koble Philips-luftfukteren til appen, kan du finne ut mer i følgende artikkel.
     

    Det kan være flere grunner til at Wi-Fi-tilkoblingen mellom apparatet og smarttelefonen ikke fungerer. Følg disse trinnene for å løse problemet:

    1. Kontroller at smarttelefonen er koblet til et 2.4 GHz Wi-Fi-nettverk hjemme, og ikke til et 5 GHz eller offentlig Wi-Fi-nettverk. Vi anbefaler at du slår av mobildataen din før du starter paringsprosessen.
    2. Ikke glem å aktivere følgende tillatelser på smarttelefonen: «Plassering», «Lagring», «Bluetooth» og «Lokalt nettverk».
    3. Kontroller at du har angitt riktig Wi-Fi-passord, da det skiller mellom store og små bokstaver og har en begrensning på 63 tegn. Merk at spesielle symboler er godkjent, så unngå å bruke dem.
    4. Kontroller at nettverksnavnet (SSID) til hjemmenettverket er riktig. Husk at nettverksnavnet skiller mellom store og små bokstaver.
    5. Hvis du bruker VPN på smarttelefonen, må du slå den av før sammenkoblingsprosessen.
    6. Hvis ruteren din har en hviteliste som blokkerer sammenkobling, må du deaktivere den for å sikre vellykket sammenkobling.
    7. Hold både apparatet og smarttelefonen innen 10 meter fra Wi-Fi-ruteren.
    8. Sørg for at du har oppdatert appen til den nyeste versjonen.
    9. Merk at andre elektroniske enheter, lyskilder eller signalstasjoner kan forstyrre Wi-Fi-tilkoblingen. Prøv å holde apparatet borte fra slike kilder, og prøv å koble det sammen med Wi-Fi igjen.

    Hvis de forrige trinnene ikke løser problemet, kan du se etter ytterligere Wi-Fi-informasjon i appen eller kontakte oss for å få mer hjelp.

    Ta kontakt med Philips

    Vi hjelper deg gjerne

    Ta kontakt med Philips

    Vi hjelper deg gjerne

    Ser du etter noe annet?

    Oppdag alle alternativer innen Philips-kundestøtte

    Nettstedet vises best med den nyeste versjonen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.