Av/på-knappen blinker vanligvis når det ikke er vann i vannbeholderen for trakting. Dette fører til at beskyttelsen aktiveres. Følg trinnene nedenfor for å løse problemet.
Det er ikke noe vann i vannbeholderen for trakting, og dette aktiverer overopphetingsbeskyttelsen og gjør at knappen blinker.
Følg trinnene nedenfor for å tilbakestille Café Gourmet:
Koble fra apparatet
La apparatet avkjøles i rundt 30 minutter
Koble det til igjen
Trykk på av/på-knappen for å slå på apparatet. Lampen i av/på-knappen lyser
Pass på at du fyller på vann før du trakter
Etter traktingen kan det bli igjen litt vann i vannbeholderen. Tørk av vannbeholderen med en ren og myk klut når apparatet er avkjølt.
Andre nyttige koblinger
Trenger du hjelp med produktet?
Ta kontakt med Philips
Vi hjelper deg gjerne
Ta kontakt med Philips
Vi hjelper deg gjerne
Ser du etter noe annet?
Oppdag alle alternativer innen Philips-kundestøtte