• En velkomstgave 100 kroner i rabatt

  • Fri frakt fra 200 kroner

  • 1 års ekstra garanti

0

Handlekurv

Det ligger for øyeblikket ingen varer i handlekurven din.

    Philips' støtte

    Min Philips AirFryer viser streker eller en feilkode

    Publisert på 15. mai 2023
    Hvis Philips AirFryer ikke slås på og viser enten blinkende streker (---) eller en feilkode, kan du se nedenfor for å få mer informasjon.
    AirFryer er i modus for fastvareoppdatering. Denne oppdateringen kan ta et par minutter, og AirFryer kan ikke brukes i løpet av denne tiden. Ikke koble fra AirFryer før oppdateringen er fullført.

    Hvis strekene vedvarer etter en lang stund, kobler du fra enheten og kobler den til igjen for å tilbakestille den. Hvis oppdateringen ikke fullføres, kan du kontakte oss for å få mer hjelp.
    E1 eller 0x1002 
    AirFryer ble sannsynligvis oppbevart på et kaldt sted. 
    Koble fra apparatets strømtilførsel, og la det hvile i 30 minutter før du kobler det til igjen.
    1. Hvis enheten ble oppbevart i en lav omgivelsestemperatur, lar du den tilpasse seg romtemperaturen i minst 30 minutter før du kobler den til igjen.
    2. Hvis feilkoden fortsatt vises på skjermen etter at du har koblet det til igjen, kan du kontakte oss for å få mer hjelp.

    E2 
    Du skrev inn feil Wi-Fi-påloggingsopplysninger. Angi riktige Wi-Fi-påloggingsopplysninger for å fortsette. 

    E3 eller 0x4001 
    Tilkoblingsfunksjonen er defekt. Du kan fortsatt bruke enheten uten tilkoblingsfunksjonen, eller du kan kontakte oss for å få mer hjelp.


    E4, E5, E6, E8, E12, 0x1001, 0x3001, 0x3002 eller 0x3003 
    Koble fra AirFryer, og koble den til igjen. Hvis feilkoden fortsatt vises på skjermen, må du kontakte oss for å få hjelp.


    E10, 0x9002 
    AirFryer oppdaget et problem under tilberedning med et auto-cook-program. 

    Koble fra AirFryer, og koble den til igjen. Kontroller at AirFryer er koblet til Wi-Fi-nettverket, slik at den kan utføre en fastvareoppdatering hvis dette er tilgjengelig. Start auto-cook-programmet på nytt. 
    Hvis feilen vedvarer, kan du kontakte oss for å få mer hjelp. Oppgi hvilket auto-cook-program som forårsaker problemet.

    E11, 0x9003 
    AirFryer brukes på en annen spenning enn den som er angitt. 
    Koble fra AirFryer, og koble den til igjen. Prøv å bruke en annen stikkontakt. Koble fra andre apparater som bruker samme stikkontakt. 

    Hvis feilkoden vedvarer, kan du kontakte oss for å få mer hjelp.
    A1
    Mattermometeret er ikke satt ordentlig inn i AirFryer. Koble enden av mattermometeret inn i mattermometerkontakten på AirFryer-skjermen (se bilde A1 nedenfor). 
     

    A2
    Den målte mattemperaturen økte for raskt. Dette kan skje hvis mattermometeret ikke stikkes ordentlig inn i maten. Stikk inn mattermometeret fra siden, og sørg for at den spisse tuppen når midten av den tykkeste delen av maten (se bilde A2 nedenfor). Kontroller at maten er minst 2 cm tykk.

    A3
    Temperaturen på maten økte for sakte. Mattermometeret er sannsynligvis plassert utenfor kurven når du lager mat i mattermometermodus. Stikk mattermometeret inn i maten, og plasser det i kurven for tilberedning, eller velg en tilberedningsmodus uten et mattermometer.

    A4
    Mattemperaturen reduseres. Skuffen til AirFryer ble åpnet selv om matens måltemperatur ikke var nådd ennå. Lukk skuffen igjen, og vent til AirFryer viser at maten er ferdig. 

    A5
    Mattermometeret er overopphetet. Dette kan skje hvis du lar termometeret ligge i kurven mens det ikke er satt inn i maten. Ta mattermometeret ut av kurven under tilberedning hvis det ikke er i bruk. 

    Løste ikke dette problemet? Ta kontakt for mer hjelp.
    A1 A2-feil
    Ta kontakt med Philips

    Vi hjelper deg gjerne

    Ser du etter noe annet?

    Oppdag alle alternativer innen Philips-kundestøtte

    Nettstedet vises best med den nyeste versjonen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.