Hvis SENSEO®-kaffemaskinen din lager mer kaffe enn koppens kapasitet, kan du lese rådet vårt nedenfor for å løse dette problemet.
Før du lager den første kaffekoppen med SENSEO®-kaffemaskinen, må du rense det interne vanntilførselssystemet. For å gjøre dette fyller du vannbeholderen med rent, kaldt vann og setter en bolle under helletuten. Slå på maskinen, og trykk på knappen for én og to kopper samtidig. For SENSEO® Switch trykker du på hvilken som helst knapp for å starte rensesyklusen. Rensesyklusen fortsetter til vannbeholderen er tom. Ikke avbryt rensesyklusen.
En annen grunn til at maskinen lager mer kaffe enn vanlig, er at puteholderen er defekt. Prøv å bruke en annen puteholder for å se om dette løser problemet. Hvis det løser problemet, kan du kjøpe en ny puteholder fra nettbutikken vår. Hvis disse tipsene ikke løser problemet, må du kontakte oss for mer støtte.
Andre nyttige koblinger
Trenger du hjelp med produktet?
Ta kontakt med Philips
Vi hjelper deg gjerne
Ta kontakt med Philips
Vi hjelper deg gjerne
Ser du etter noe annet?
Oppdag alle alternativer innen Philips-kundestøtte