• En velkomstgave 100 kroner i rabatt

  • Fri frakt fra 200 kroner

  • 1 års ekstra garanti

0

Handlekurv

Det ligger for øyeblikket ingen varer i handlekurven din.

    Philips' støtte

    Philips-luftfukteren min har sluttet å fungere

    Publisert på 12. januar 2023
    Hvis luftfukteren fra Philips slutter å virke, kan du lese artikkelen vår om mulige årsaker og løsninger. Vær oppmerksom på at informasjonen nedenfor bare gjelder for våre lokale luftfuktere.
    Når vannbeholderen er tom, får ikke luftfukteren vann og vil dermed ikke fungere. Sørg for at det er nok vann i vannbeholderen for å unngå at dette skjer.

    Merk: Vær oppmerksom på at jo lavere luftfuktigheten i rommet er, desto raskere tømmes vannbeholderen.

     
    Når den øvre delen av Philips-luftfukteren (den øvre enheten) ikke er plassert riktig over vannbeholderen, er ikke disse to delene ordentlig tilkoblet, og renseren vil ikke fungere.

    Dobbeltsjekk at toppen av luftfukteren er riktig festet.
    Øvre enhet
    Kontroller at stikkontakten luftfukteren er koblet til, fungerer som den skal (du kan forsøke å koble til et annet apparat i stikkontakten for å sjekke om den fungerer).

    Den største siden av vekestøtten skal være i bunnen av Philips-luftfukteren, som vist på bildet nedenfor.

    Hvis vekestøtten er montert feil, fungerer ikke flytefunksjonen, og fuktighetssensoren angir mangel på vann. Kontroller at veken og vekestøtten er riktig plassert.

    Løste ikke disse løsningene problemet? Ta kontakt for mer hjelp.

    Ta kontakt med Philips

    Vi hjelper deg gjerne

    Ser du etter noe annet?

    Oppdag alle alternativer innen Philips-kundestøtte

    Nettstedet vises best med den nyeste versjonen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.