• En velkomstgave 100 kroner i rabatt

  • Fri frakt fra 200 kroner

  • 1 års ekstra garanti

0

Handlekurv

Det ligger for øyeblikket ingen varer i handlekurven din.

    Philips' støtte

    Avkalkingmeldingen vises etter at du har installert AquaClean-filteret

    Publisert på 07 March 2023
    Det kan være flere årsaker til at meldingen Avkalking (Calc Clean) vises etter at du har installert AquaClean-kalk- og vannfilteret. Les nedenfor om hvordan du løser dette.
    Filteraktiveringen ble ikke bekreftet i maskinmenyen. Etter at du har plassert et filter i vannbeholderen, må filteret alltid bekreftes i maskinmenyen. Først avkalker du maskinen, og deretter installerer du et nytt AquaClean-kalk- og -vannfilter. 

    Bekrefte filteraktiveringen i maskinmenyen: 
    1. Velg Meny.  
    2. Velg deretter AquaClean.  
    3. Velg PÅ.  
    4. Bekreft PÅ med «V» (OK). Filtersymbolet vises på displayet. 
    Det nye AquaClean-vannfilteret ble ikke bekreftet i maskinmenyen. Etter at du har installert et nytt filter, må det nye filteret alltid bekreftes i maskinmenyen. Først avkalker du maskinen, og deretter installerer du et nytt AquaClean-kalk- og -vannfilter.  

    Bekrefte filteraktiveringen i maskinmenyen: 
    1. Velg Meny.  
    2. Velg deretter AquaClean.  
    3. Velg PÅ.  
    4. Bekreft PÅ med «V» (OK). Filtersymbolet vises på displayet. 
    Når filtersymbolet viser «0 %» og begynner å blinke raskt, må du skifte det og aktivere filterutskiftingen i maskinmenyen. Hvis filtersymbolet forsvinner uten at du har byttet og aktivert filteret i menyen, må du først avkalke maskinen før du aktiverer et nytt filter.

    Avkalk maskinen, og installer deretter et nytt AquaClean-kalk- og vannfilter.  

    Bekrefte filteraktiveringen i maskinmenyen: 
    1. Velg Meny.  
    2. Velg deretter AquaClean.  
    3. Velg PÅ.  
    4. Bekreft PÅ med «V» (OK). Filtersymbolet vises på displayet. 
    Hvis maskinen din er kompatibel med å oppleve avkalkingsfordelene med AquaClean-kalk- og -vannfilter, har den et AquaClean-klistremerke som er plassert på vannbeholderen. 

     

    Løste ikke disse trinnene dette problemet? Ta kontakt for mer hjelp.  
    Ta kontakt med Philips

    Vi hjelper deg gjerne

    Ser du etter noe annet?

    Oppdag alle alternativer innen Philips-kundestøtte

    Nettstedet vises best med den nyeste versjonen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.