Philips Airfryer slår seg ikke på
Oppdatert 2022-06-17
Hvis Philips Airfryer ikke slås på, kan du lese våre feilsøkingstips nedenfor for å løse dette selv.
-
Det er ikke angitt noe klokkeslett, eller tilberedningstiden er for kort (Analog Airfryer)
-
- Vri den analoge timeren til ønsket tilberedningstid.
- Hvis den ønskede tilberedningstiden er mindre enn 10 minutter, vrir du timeren til ca. 15 minutter og vrir den deretter tilbake til ønsket tilberedningstid.
-
Skuffen er ikke helt lukket
- Kontroller at skuffen er helt lukket. Hvis skuffen ikke er helt lukket, er ikke deteksjonsbryteren for pannen deaktivert, og derfor starter ikke oppvarmingen av enheten.
-
For mange apparater er koblet til den samme kontakten
- Hvis for mange apparater er koblet til det samme strømuttaket, er det ikke sikkert at Philips Airfryer virker. Koble fra de andre apparatene, eller bruk et annet strømuttak.
-
Støpselet er ikke satt ordentlig inn i strømuttaket
- Kontroller at støpselet på Airfryer er satt riktig inn i strømuttaket. På analoge enheter kan det hende at timeren tikker, men enheten varmes ikke opp. Hvis det er tilfellet, må du kontrollere at støpselet på Airfryer er satt riktig inn i strømuttaket.
Hvis løsningene som er nevnt over, ikke løser problemet, kan du ta kontakt med forbrukerstøtten vår for å få mer hjelp.