• En velkomstgave 100 kroner i rabatt

  • Fri frakt fra 200 kroner

  • 1 års ekstra garanti

0

Handlekurv

Det ligger for øyeblikket ingen varer i handlekurven din.

    Philips' støtte

    SENSEO®-kaffemaskinen min lager mindre kaffe enn før

    Publisert på 14 November 2023
    Hvis SENSEO®-maskinen plutselig har begynt å lage mindre kaffe enn før, går du til del A. Hvis du merker at kaffemengden over tid blir stadig mindre, går du til del B.
    Feil innstilling
    Enkelte SENSEO®-modeller leveres med forskjellige innstillinger for kaffevolum (se bildet). Kontroller innstillingene på maskinen din. Hvis maskinen er stilt inn til å lage mindre kaffe, endrer du innstillingene ved hjelp av instruksjonene i brukerhåndboken.

    Bruk etter lang tid
    Hvis du bruker SENSEO®-maskinen etter lang tid, kan det være luftbobler i maskinen. Dette kan føre til at mindre kaffe blir laget. Prøv å rense maskinen for å løse dette problemet. Fyll vannbeholderen, og lag en kopp kaffe uten å bruke kaffeputer. 
    SENSEO-innstillinger for kaffevolum
    Puteholderen er tilstoppet
    Puteholderen på SENSEO®-kaffemaskinen kan være tett. Prøv å bruke en av de andre puteholderne som fulgte med maskinen. Hvis dette løser problemet, rengjør du puteholderen med en børste (se bildet) eller i oppvaskmaskinen. Hvis rengjøringen ikke løser problemet, kan du kjøpe en ny puteholder fra nettbutikken vår.

    Kalkavleiringer
    Avkalk SENSEO®-kaffemaskinen minst én gang hver tredje måned for å holde maskinen fri for kalkavleiringer. Du finner detaljert informasjon om avkalking i brukerhåndboken og på siden for avkalking

    Hvis ingen av disse trinnene løser problemet, kan du kontakte oss for å få hjelp.
    Rengjøre SENSEO-kaffepute
    Ta kontakt med Philips

    Vi hjelper deg gjerne

    Ser du etter noe annet?

    Oppdag alle alternativer innen Philips-kundestøtte

    Nettstedet vises best med den nyeste versjonen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.