• En velkomstgave 100 kroner i rabatt

  • Fri frakt fra 200 kroner

  • 1 års ekstra garanti

1
0

Handlekurv

Det ligger for øyeblikket ingen varer i handlekurven din.

    Philips' støtte

    Kan jeg slå av Wi-Fi i luftrenseren og luftfukteren fra Philips?

    Publisert på 27. oktober 2022
    Wi-Fi er en viktig funksjon for Philips-luftrenseren og -luftfukteren, og derfor kan det ikke slås av manuelt. Les artikkelen vår for å få mer informasjon.
     

    Wi-Fi slås av automatisk

    Wi-Fi-funksjonen slås automatisk av hvis Philips-luftrenseren og -luftfukteren ikke er tilkoblet innen 15 minutter etter at du har slått på enheten, etter å ha koblet til kabelen for første gang. Denne prosessen gjentas hver gang du kobler fra og på enheten, eller når strømmen gjenopprettes etter et strømbrudd.

    For AMF765, AMF87x, AMF865, AC3737, når Wi-Fi-funksjonen har blitt slått av automatisk under første gangs bruk, vil den ikke være på igjen etter at du har tatt støpselet ut og inn eller gjenopprettet fra et strømbrudd. Aktiver Wi-Fi-funksjonen manuelt i henhold til brukerhåndboken som er spesifikk for modellen din, hvis du vil pare enheten med appen.

    Merk: Vi anbefaler at du kobler Philips-luftrenseren og -luftfukteren sammen med appen for å få en bedre interaktiv opplevelse og en rekke funksjoner.



    Hvis løsningene ovenfor ikke løste problemet, kan du kontakte oss for å få mer hjelp.
    Ta kontakt med Philips

    Vi hjelper deg gjerne

    Ser du etter noe annet?

    Oppdag alle alternativer innen Philips-kundestøtte

    Nettstedet vises best med den nyeste versjonen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.