• En velkomstgave 100 kroner i rabatt

  • Fri frakt fra 200 kroner

  • 1 års ekstra garanti

0

Handlekurv

Det ligger for øyeblikket ingen varer i handlekurven din.

    Philips' støtte

    Hva skal jeg gjøre hvis jeg ikke har mottatt bladutskiftningen ennå?

    Publisert på 24. april 2023

    I de fleste tilfeller vil du motta bladforsendelsen for Philips OneBlade 360 innen 3–5 dager etter bestillingsdatoen. Hvis du ikke har mottatt utskiftningsbladet innen 5 arbeidsdager etter bestillingen, kan du kontakte Philips-kundestøtte for nettbutikken.

    For å holde fraktkostnadene til et minimum vil du ikke motta en sporingskode for bladforsendelsen.

     

    Informasjonen på denne siden gjelder for følgende modeller: QP4530/30 .

    Ta kontakt med Philips

    Vi hjelper deg gjerne

    Ser du etter noe annet?

    Oppdag alle alternativer innen Philips-kundestøtte

    Nettstedet vises best med den nyeste versjonen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.