• En velkomstgave 100 kroner i rabatt

  • Fri frakt fra 200 kroner

  • 1 års ekstra garanti

0

Handlekurv

Det ligger for øyeblikket ingen varer i handlekurven din.

    Philips' støtte

    Hva om OneBlade Club-enheten min går i stykker eller er defekt?

    Publisert på 05 June 2023

    Hvis Philips OneBlade 360 er defekt, kan du søke om reparasjon eller erstatning via Philips-nettsiden. Hvis feilen oppstår i løpet av abonnementsperioden, er reparasjon eller erstatning vanligvis gratis.

    Hvis enheten mistes, stjeles eller skades ved misbruk i løpet av abonnementsperioden, kan du fortsatt bli belastet for hele salgsprisen. 

    Informasjonen på denne siden gjelder for følgende modeller: QP4530/30 .

    Ta kontakt med Philips

    Vi hjelper deg gjerne

    Ser du etter noe annet?

    Oppdag alle alternativer innen Philips-kundestøtte

    Nettstedet vises best med den nyeste versjonen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.