• En velkomstgave 100 kroner i rabatt

  • Fri frakt fra 200 kroner

  • 1 års ekstra garanti

0

Handlekurv

Det ligger for øyeblikket ingen varer i handlekurven din.

    Philips' støtte

    Philips-dampstrykejernet produserer ikke damp

    Publisert på 05 April 2023
    Hvis Philips-dampstrykejernet ikke produserer damp, kan du lese feilsøkingsrådet nedenfor for å løse dette.
    Hvis det ikke er vann i vannbeholderen til Philips-dampstrykejernet, kan ikke strykejernet generere damp. Fyll vannbeholderen med vann. Etter at du har gjort dette, burde strykejernet fungere som det skal igjen.
    I dette tilfellet må du vente til den oransje lampen for temperatur slår seg av. Deretter er strykejernet klart til å produsere damp.

    Merk: For strykejern med OptimalTemp vil lampen som signaliserer at strykejernet er klart, lyse når strykejernet er klart til å produsere damp.
     
    Temperaturlampe på Philips-dampstrykejernet
    Hvis du har et Philips-dampstrykejern med et temperaturhjul, må du alltid sørge for at temperaturhjulet står på to prikker, tre prikker eller LINEN-innstillingen. Philips-strykejernet produserer ikke damp når temperaturhjulet står på innstillingen med én prikk, SYNTH-innstillingen eller på Calc-CleanVipp strykejernet opp, og velg dampinnstillingen ved hjelp av dampskyvebryteren øverst på håndtaket.

    Løste ikke disse tiltakene problemet? Ta kontakt for mer hjelp.
     
    Dampinnstillinger på Philips-dampstrykejernet
    Ta kontakt med Philips

    Vi hjelper deg gjerne

    Ser du etter noe annet?

    Oppdag alle alternativer innen Philips-kundestøtte

    Nettstedet vises best med den nyeste versjonen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.