1
Produkter

Somneo Sleep and Wake-Up Light

Simulerer soloppgang og solnedgang, Personlig lys og lyd, Appbasert sporing HF3672/01

Feilsøking

Jeg kan ikke koble Philips Somneo Sleep & Wake-Up Light til Wi-Fi

Hvis du har problemer med å koble Philips Somneo Sleep & Wake-Up Light til Wi-Fi-hjemmenettverket, kan du lese mulige årsaker til dette og hvordan du lett kan feste dem selv, her.

Wi-Fi-passordet er feil

Hvis du ser det blinkende ikonet for tilgangspunktmodus blinke på Philips Somneo Sleep & Wake-Up Light, kan Wi-Fi-passordet være feil. Prøv å angi Wi-Fi-passordet på nytt, og se om tilkoblingen fungerer med Wake-Up Light.

Wi-Fi-ruteren er ikke kompatibel med Philips Sleep & Wake-Up Light

Du må ha en Wi-Fi-ruter med en båndbredde på 2,4 GHz for å konfigurere Philips Somneo Sleep & Wake-up Light. Lampen ikke kan koble til et 5 GHz-nettverk.

Vi anbefaler at du slår av 5 GHz-nettverket midlertidig for å koble Wake-Up Light til et 2,4 GHz-nettverk. Når oppsettet er fullført, kan du bruke en høyere båndbredde, f.eks. 5 GHz.

Philips Somneo Sleep & Wake-Up Light er utenfor rekkevidde

Prøv å flytte Wake-Up Light og telefonen nærmere Wi-Fi-ruteren og opprette tilkoblingen igjen.

Merk: SleepMapper-appen og Philips Somneo Sleep & Wake-Up Light kan bare kommunisere med hverandre når de er koblet til samme Wi-Fi-nettverk. Hvis telefonen er koblet til et 4G-nettverk, vil du ikke kunne synkronisere den med Wake-Up Light.

Hvis du har forsøkt rådet over, men fortsatt ikke klarer å koble Wake-Up Light til et Wi-Fi-nettverk, kan du gjerne kontakte oss for å få ytterligere hjelp.

Informasjonen på denne siden gjelder for følgende modeller: HF3672/01 .

Var det ikke dette du så etter?

Svarte vi på spørsmålet ditt?

Hvis ikke, kan du ta kontakt med oss.