0

Handlekurv

Det ligger for øyeblikket ingen varer i handlekurven din.

    Philips' støtte

    Hva gjør jeg når det vises en feilmelding på Philips-TV-en om at en Android-app / Google Play Store har sluttet å fungere?

    Publisert på 2017-12-19

    Situasjon

    Android-menyen på TV-en viser en melding om at en app har stoppet.
    I tillegg kan ett av følgende oppstå:

    • Appen kan ikke åpnes.

    • Det er ikke mulig å installere eller oppdatere appen via Google Play Store.

    Svar

    Android-drevne TV-er bruker Google Play™ Store for å få tilgang til apper, spill og andre Google-tjenester. Hvis det vises en feilmelding om at en bestemt app ikke fungerer som den skal, gjør du følgende for å gjenopprette funksjonaliteten:

    1. Deaktiver appen (ikke mulig for kritiske systemapper).

    ● Trykk på Home-knappen på fjernkontrollen til TV-en for å åpne hjem-menyen.
    ● Velg Innstillinger / [Generelle innstillinger] (General Settings) > [Android-innstillinger] (Android Settings) > Apper.
    ● Merk appen som feilmeldingen gjelder, og trykk på OK.

    ● Velg Deaktiver eller Avinstaller, og trykk på OK igjen.

    2. Fjern appdata.

    ● Trykk på Home-knappen på fjernkontrollen til TV-en for å åpne hjem-menyen.
    ● Velg Innstillinger / [Generelle innstillinger] (General Settings) > [Android-innstillinger] (Android Settings) > Apper.
    ● Merk appen som feilmeldingen gjelder, og trykk på OK.

    ● Velg [Fjern data] (Clear Data), og trykk på OK igjen.

    3. Aktiver appen på nytt (hvis trinn 1 ikke kan utføres, går du videre til neste trinn).

    ● Trykk på Home-knappen på fjernkontrollen til TV-en for å åpne hjem-menyen.
    ● Velg Innstillinger / [Generelle innstillinger] (General Settings) > [Android-innstillinger] (Android Settings) > Apper.
    ● Merk appen som feilmeldingen gjelder, og trykk på OK.

    ● Velg Aktiver eller Installer, og trykk på OK igjen.

    4. Slett Internett-minnet

    Trykk på Home-knappen på fjernkontrollen til TV-en, og velg følgende:

    Innstilling > Nettverk / [Nettverksinnstillinger] (Network Settings) > [Slett Internett-minnet] (Clear Internet Memory) / [Slett app-minnet] (Clear Apps memory)
    Eller
    [Nettverk og trådløse nettverk] (Wireless and Networks) > [Kabel eller Wi-Fi] (Wired or WiFi) > [Slett Internett-minnet] (Clear Internet Memory)

    Merk: Google Play-tjenester, Google Play Store og Google Services Framework er apper som kjører i bakgrunnen som rammeverk for Android-plattformen.

    Hvis feilmeldingen fremdeles vises, gjentar du trinn 1, 2 og 3 for disse appene. Hvis problemet ikke løses, kan du referere det til Google Play Store eller apputvikleren, siden disse er nedlastede tredjepartsapper.

    Merk: Hvis du vil fange opp slike problemer, anbefaler vi at du aktiverer statistikkalternativet under personverninnstillingene på TV-en. Du går til personverninnstillingene ved å trykke på Options-knappen på fjernkontrollen når du er i App-galleriet. Huk av den andre firkanten [Statistikk for å hjelpe oss med å forbedre Smart TV-tjenesten] (Statistics to help us improve the Smart TV service).

    Informasjonen på denne siden gjelder for følgende modeller: 65PUS7601/12 , 75PUS7101/12 , 40PFT5501/12 , 40PFS5501/12 , 32PFT5501/12 , 49PFT5501/12 , 65PUS6521/12 , 49PUS6401/12 , 43PUS6501/12 , 55PUS7181/12 , 55PUS6401/12 , 49PUS7181/12 , 65PUS7101/12 , 49PUS6501/12 , 49PUS6561/12 , 49PUS6551/12 , 43PUT6401/12 , 55PUT6401/12 , 49PUT6401/12 , 32PFS6401/12 , 55PUS7101/12 , 55PUS6561/12 , 55PUS6551/12 , 55PUS6501/12 , 49PUS7101/12 , 65PUS8901/12 , 65PUS8601/12 , 65PUS8700/12 , 55PUS7600/12 , 55PUS8601/12 , 55PUS8700/12 , 32PFT6500/12 , 32PFT5500/12 , 55PFT5500/12 , 48PFT5500/12 , 40PFT5500/12 , 48PUS7600/12 , 65PUS7600/12 , 55PUT6400/12 , 50PUT6400/12 , 40PUT6400/12 , 65PUS7120/12 , 40PFT6550/12 , 65PFT6520/12 , 55PUS7170/12 , 55PUS7150/12 , 55PUS7100/12 , 55PFT6550/12 , 50PFT6550/12 , 49PUS7170/12 , 49PUS7150/12 , 49PUS7100/12 , 43PUS7150/12 , 43PUS7100/12 , 40PFT6510/12 , 50PFT6510/12 , 55PFT6510/12 , 49PUS7909/12 , 55PUS8909C/12 , 55PUS7909/12 , 65PUS9109/12 , 65PUS9809/12 , 55PUS9109/12 , 42PUS7809/12 , 55PUS7809/12 , 49PUS7809/12 , 48PFS8109/12 , 55PUS8809/12 , 55PFS8209/12 , 55PFS8109/12 , 48PFS8209/12 , 42HFL7108D/12 , 47HFL7108D/12 , 42HFL7008D/12 , 47HFL7008D/12 , 42PFL6008S/12 , 60PFL6008S/12 , 55PFL7108S/12 , 55PFL7008S/12 , 55PFL6678S/12 , 55PFL6188S/12 , 55PFL6158S/12 , 42PFL6158S/12 , 42PFL6188S/12 , 42PFL6678S/12 , 42PFL7008S/12 , 47PFL6008S/12 , 47PFL6158S/12 , 47PFL6188S/12 , 47PFL6678S/12 , 47PFL7008S/12 , 47PFL7108S/12 , 55PFL6008S/12 . Klikk her for å vise flere produktnumre Klikk her for å vise færre produktnumre

    Vanlige spørsmål

    Ser du etter noe annet?

    Oppdag alle alternativer innen Philips-kundestøtte

    Nettstedet vises best med den nyeste versjonen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.