• En velkomstgave 100 kroner i rabatt

  • Fri frakt fra 200 kroner

  • 1 års ekstra garanti

0

Handlekurv

Det ligger for øyeblikket ingen varer i handlekurven din.

    Philips' støtte

    Hva gjør jeg når en programvareoppdatering på Philips-TV-en mislykkes?

    Publisert på 2019-02-25

    Situasjon

    Etter at programvareoppdateringen har startet på TV-en, stopper oppdateringen opp, og det vises en feilmelding om at programvareoppdateringen ikke kunne fullføres (selve teksten i meldingen kan variere, avhengig av TV-modell), eller at programvareoppdateringen tar 1,5 time.

    Sjekkliste

    Kontroller at

    • Programvaren på TV-en er utdatert og må oppdateres.

    Svar

    Prøv følgende for å starte programvareoppdateringen på nytt

    1. Starte oppdateringen på nytt

    • Koble alle tilkoblede enheter fra TV-en.

    • Trekk ut strømledningen til TV-en i ca. ett minutt, og sett den så inn igjen.

    • Start TV-en på nytt.

    • Start oppdateringen på nytt.

    2. Oppdatere via USB

    • Test en annen USB-flash-enhet.

    • Hvis det er mulig, bør du oppdatere TV-en via Internett ved å følge disse trinnene:

    For ikke-Android-TV-er:

    Trykk på Home-knappen, og velg følgende:

    Innstillinger > [Programvareoppdatering] (Software Update) > [Fra nettverk] (From network)

    For Android-TV-er:

    Trykk på Settings-knappen på fjernkontrollen til TV-en, og velg følgende:

    [Alle innstillinger] (All settings) > [Oppdater programvare] (Update Software) > [Søk etter oppdateringer] (Search for Updates) > Internett

    Kontakt Philips' lokale kundestøtte for TV-er hvis du ikke finner programvaren.

    3. Starte en tvungen oppdatering

    Hvis den vanlige programvareoppdateringen ikke er mulig, kan du prøve en tvungen oppdatering.

    Følg hyperkoblingen nedenfor hvis du vil ha mer informasjon om hvordan du tvinger frem programvareoppdateringen:

    https://philips-tvconsumercare.kxondemand.com/Portal/en/Faq/All/2865

    Kun for serier fra 2011 og tidligere

    4. Tilbakestille TV-minnet

    • Trykk på 1 2 3 6 5 4 i rask rekkefølge på fjernkontrollen til TV-en.

    • En meny med navnet CSM1 vises.

    • Trykk på den røde knappen.

    • Trykk på tallene 2 5 3 2 7 i rask rekkefølge på fjernkontrollen til TV-en.

    • TV-en viser ingen bekreftelse. Gjenta trinn 4.3 og 4.4 for å bekrefte tilbakestillingen.

    • Avslutt CSM-menyen ved å trykke på Back- eller HOME-knappen.

    • Start oppdateringen på nytt.

    Hvis du ikke kan oppdatere programvaren etter alle trinnene, kan du ta kontakt med Philips' lokale kundestøtte for TV-er.

    Informasjonen på denne siden gjelder for følgende modeller: 55PUS8602/12 , 65PUS8602/12 , 55PUS6272/05 , 65PUS8102/12 , 39PHT4112/12 , 50PUS6262/12 , 50PUS6162/12 , 55POS9002/12 , 24PFT4022/12 , 32PFT5362/12 , 65PUS7502/12 , 32PHS4032/12 , 24PFT4032/12 , 65PUS6412/12 , 32PHT4032/12 , 65PUS6262/12 , 65PUS6162/12 , 55PUS7502/12 , 49PUS7502/12 , 49PUS6482/12 , 43PFS4132/12 , 55PUS6482/12 , 55PUS6412/12 , 55PUS6262/12 , 49PUS6412/12 , 43PUS6412/12 , 43PUS6262/12 , 55PUT6162/12 , 55PUS6162/12 , 49PUS6262/12 , 43PUS6162/12 , 49PFT4132/12 , 43PFT4132/12 , 43PUS6432/12 , 22PFT4232/12 , 32PHT4132/12 , 32PFT4132/12 , 32PHT5302/12 , 55PUS7272/12 , 49PUS7272/12 , 43PUS7202/12 , 49PUS6432/12 , 55PUS6432/12 , 55POS901F/12 , 55PUT6201/12 , 32PHT5301/12 , 49PFT5301/12 , 43PFT5301/12 , 65PUS6121/12 , 65PUT6121/12 , 22PFT4031/12 , 49PFS4131/12 , 43PFS4131/12 , 32PHS4131/12 , 32PFS4131/12 , 24PHT4031/12 , 24PFS5231/12 , 40PFT4101/12 , 65PUS7601/12 , 55PUS6031/12 , 32PFS6402/12 , 75PUS7101/12 , 40PFT5501/12 , 55PUT6101/12 , 55PUS6101/12 , 49PUT6101/12 , 43PUT6101/12 , 40PFS5501/12 , 32PFT5501/12 , 49PFT5501/12 , 48PFT4101/12 , 32PFT4101/12 , 32PHT4101/12 , 65PUS6521/12 , 40PFT4111/12 , 49PUS6401/12 , 43PUS6501/12 , 55PUS7181/12 , 55PUS6401/12 , 49PUS7181/12 , 65PUS7101/12 , 49PUS6501/12 , 49PUS6561/12 , 49PUS6551/12 , 43PUT6401/12 , 55PUT6401/12 , 49PUT6401/12 , 32PFS6401/12 , 55PUS7101/12 , 55PUS6561/12 , 55PUS6551/12 , 55PUS6501/12 , 49PUS7101/12 , 65PUS8901/12 , 65PUS8601/12 , 43PUK4900/12 , 55PUK4900/12 , 49PUK4900/12 , 43PUT4900/12 , 55PUT4900/12 , 65PUS8700/12 , 55PUS7600/12 , 55PUS8601/12 , 55PUS8700/12 , 32PFT6500/12 , 32PFT5500/12 , 55PFT5500/12 , 48PFT5500/12 , 40PFT5500/12 , 48PUS7600/12 , 65PUS7600/12 , 55PUT6400/12 , 50PUT6400/12 , 40PUT6400/12 , 65PUS7120/12 , 40PFT6550/12 , 65PFT6520/12 , 55PUS7170/12 , 55PUS7150/12 , 55PUS7100/12 , 55PFT6550/12 , 50PFT6550/12 , 49PUS7170/12 , 49PUS7150/12 , 49PUS7100/12 , 43PUS7150/12 , 43PUS7100/12 , 40PFT6510/12 , 50PFT6510/12 , 32PHT4200/12 , 55PFT630/12 , 48PFT630/12 , 40PFT630/12 , 40PFT4200/12 , 32PFT5300/12 , 50PFT5300/12 , 40PFT5300/12 , 40PFT4100/12 , 48PFT4100/12 , 32PFT4100/12 , 32PHT4100/12 , 22PFT4000/12 , 24PHT4000/12 , 24PHT5210/12 , 55PFT6510/12 . Klikk her for å vise flere produktnumre Klikk her for å vise færre produktnumre

    Vanlige spørsmål

    Ser du etter noe annet?

    Oppdag alle alternativer innen Philips-kundestøtte

    Nettstedet vises best med den nyeste versjonen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.