1
0

Handlekurv

Det ligger for øyeblikket ingen varer i handlekurven din.

    • Fordelene med Philips Shop

    • Fri frakt

    Produkter

    FC8832/01 SmartPro Active Robotstøvsuger
    Vær oppmerksom på at produktet kan variere i farge fra dette bildet, men kundeserviceinformasjonen er den samme
    Vis produkt

    SmartPro Active Robotstøvsuger

    FC8832/01

    Jeg kan ikke koble ruteren til Philips SmartPro-roboten

    Hvis du har en Allied Telesis AT-WR2304n-ruter, kan det i noen tilfeller hende at du ikke kan koble til Philips SmartPro Connected-roboten når du ikke er hjemme, eller når du ikke er koblet til ditt lokale Wi-Fi-nettverk. Slik løser du dette

    Ruterinnstillingene er ikke riktig konfigurert for tilkobling til roboten

    Hvis du endrer innstillingene for Allied Telesis-ruteren som beskrevet i trinnene nedenfor, kan det løse dette problemet:

    1. Åpne nettverkskonfigurasjonspanelet til ruteren.
      Sjekk brukerhåndboken for Allied Telesis AT-WR2304n for å se hvordan du får tilgang til nettverkskonfigurasjonspanelet.

    2. Fra nettverkskonfigurasjonsskjermen åpner du menyen for avanserte innstillinger.

    3. På ALG-fanen må du kontrollere at IPSEC-protokollen er aktivert.

    4. På UPnP-fanen må du kontrollere at UPnP er aktivert.

    Etter at disse innstillingene er tatt i bruk, skal du kunne koble til SmartPro Connected-roboten når du ikke er hjemme, eller når du ikke er koblet til ditt lokale Wi-Fi-nettverk.
    Hjemmebruk av roboten (når smarttelefonen er koblet til ditt lokale Wi-Fi-nettverk) påvirkes ikke ved å endre disse innstillingene.

    Informasjonen på denne siden gjelder for følgende modeller: FC8832/01 .

    Registrer produktet
    Registrer produktet

    Følg med på produktets garantidekning

    Du kan kvalifisere til tilbakebetaling, gaver og spesialtilbud

    Få enkel tilgang til produktstøtte