• En velkomstgave 100 kroner i rabatt

  • Fri frakt fra 200 kroner

  • 1 års ekstra garanti

0

Handlekurv

Det ligger for øyeblikket ingen varer i handlekurven din.

    Philips' støtte

    Hva gjør jeg hvis en app ikke fungerer? [Smart TV]

    Publisert på 2018-09-06

    Situasjon

    ● Et problem med avspilling av video- eller lydinnhold oppstår når appen brukes.
    ● En svart skjerm vises når appen er valgt
    ● Appen krasjer eller viser en feilmelding.

    Sjekkliste

    Kontroller følgende:
    ● at programvaren er oppdatert
    ● at appen ble åpnet fra TV-ens app-plattform og at ingen eksterne smartenheter brukes
    ● at andre apper fungerer som de skal
    ● at en Internett-tilkobling har blitt opprettet

    Svar

    Følg trinnene nedenfor når avspilling av appinnhold avbrytes eller henger for å finne ut av hva som forårsaker problemet. Når det vises en feilmelding, hopper du til det siste avsnittet i artikkelen nedenfor om feilmeldinger.

    Alternativ 1: Slett Internett-minnet

    Trykk på Home-knappen på fjernkontrollen til TV-en, og velg følgende:
    Innstilling > Nettverk eller [Nettverksinnstillinger] (Network Settings) > [Slett Internett-minnet] (Clear Internet Memory) eller [Slett app-minnet] (Clear App memory)

    Informasjonskapslene og nettleserloggen slettes. Det vises ingen bekreftelse. Sjekk at videoavspilling fungerer som det skal.

    eller

    Alternativ 2: Start TV-en på nytt

    1. Trekk TV-ens støpsel ut av stikkontakten.
    2. Koble alle enheter fra TV-en.
    3. Når du har ventet i minst to minutter, kobler du til støpselet igjen, fortsatt uten noen enheter tilkoblet.
    4. Slå på TV-en fra standby-modus med av/på-knappen.
    5. Koble til eksterne enheter på nytt hvis nødvendig.

    Alternativ 3: Oppdater hvitlisten for apper

    Se relaterte artikler nedenfor, og klikk på delen Vanlige spørsmål «Hva gjør jeg hvis appen ikke kan åpnes via instrumentbordet på Smart-TV-en?» for å få instruksjoner for hvordan du oppdaterer TV-ens hvitliste for apper. (oppdatere hvitlisten for apper)

    Hvis alternativ 1, 2 eller 3 ikke løser problemet, må du installere TV-en på nytt:

    Se relaterte artikler nedenfor for å finne flere instruksjoner for hvordan du installerer TV-en på nytt.

    Feilmeldinger
    Apputvikleren kan vise en feilmelding i appen. Hør med apputvikleren om feilmeldingen for å få hjelp.

    Informasjonen på denne siden gjelder for følgende modeller: 24PFS5863/12 , 49PUS6803/12 , 55PUS6803/12 , 50PFS5803/12 , 50PFS5823/12 , 43PFS5803/12 , 43PFS5823/12 , 32PFS5803/12 , 32PFS5823/12 , 65PUS6503/12 , 65PUS6703/12 , 43PUS6703/12 , 55PUS6703/12 , 55PUS6503/12 , 50PUS6703/12 , 50PUS6503/12 , 43PUS6503/12 , 32PHT5301/12 , 49PFT5301/12 , 43PFT5301/12 , 43PUK4900/12 , 55PUK4900/12 , 49PUK4900/12 , 43PUT4900/12 , 55PUT4900/12 , 32PHT4200/12 , 55PFT630/12 , 48PFT630/12 , 40PFT630/12 , 40PFT4200/12 , 40PFT4100/12 , 48PFT4100/12 , 32PFT4100/12 , 32PHT4100/12 , 22PFT4000/12 , 24PHT5210/12 , 24PHT4000/12 , 40PFS6909/12 , 65PFS5909/12 , 55PFS6909/12 , 48PFS6909/12 , 32PFT4009/12 , 50PFT4009/12 , 40PFT4009/12 , 32PHT4009/12 , 50PUS6809/12 , 58PUS6809/12 , 42PFT5209/12 , 55PFT5609/12 , 47PFT5609/12 , 42PFT5609/12 , 50PFT4309/12 , 47PFS7199/12 , 55PFS7509/12 , 55PFT5209/12 , 40PFT4309/12 , 40PFT4109/12 , 40PFT4509/12 , 32PFT5509/12 , 65PFS7559/12 , 55PFS7189/12 , 50PFT4319/12 , 48PFS5709/12 , 47PFT5209/12 , 47PFS7109/12 , 42PFS7509/12 , 32PHT4309/12 , 42PFS7109/12 , 32PHT4319/12 , 32PFS5709/12 , 55PFS7199/12 , 48PFS6719/12 , 40PFS5709/12 , 40PFT4319/12 , 55PFS5709/12 , 48PFS6609/12 , 65PFS6659/12 , 47PFT6309/12 , 22PFT4109/12 , 47PFS7189/12 , 55PFS7109/12 , 55PFS6609/12 , 50PFT4509/12 , 47PFT4109/12 , 47PFS7509/12 , 40PFS6719/12 , 32PHT4109/12 , 40PFS6609/12 . Klikk her for å vise flere produktnumre Klikk her for å vise færre produktnumre

    Ta kontakt med Philips

    Vi hjelper deg gjerne

    Ser du etter noe annet?

    Oppdag alle alternativer innen Philips-kundestøtte

    Nettstedet vises best med den nyeste versjonen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.