• En velkomstgave 100 kroner i rabatt

  • Fri frakt fra 200 kroner

  • 1 års ekstra garanti

0

Handlekurv

Det ligger for øyeblikket ingen varer i handlekurven din.

    Philips' støtte

    Philips-dampstrykejernet varmes ikke opp lenger

    Publisert på 10. november 2023
    Det kan være flere grunner til at Philips-strykejernet ikke blir varmt. Her kan du finne ut hvordan vi kan hjelpe deg.
    En lampe blinker blått eller hvitt på strykejernet med dampgenerator fra Philips:
    Hvis strykejernet med dampgenerator er slått på og den blå/hvite strømlampen eller LED-lampen på håndtaket blinker, men strykesålen forblir kald, kan det hende at strykejernet med dampgenerator er gått inn i modusen for automatisk avslåing.

    Når strykejernet ikke har vært i bruk på 5 til 10 minutter, går det inn i modus for automatisk avslåing. Trykk på av/på-knappen for å bruke det igjen.

    Oppvarmingslampen blinker på dampstrykejernet fra Philips:
    Hvis dampstrykejernet står ubrukt i horisontal stilling i mer enn 30 sekunder, eller vertikalt (på støtten) i mer enn 8 minutter, slås det av automatisk av sikkerhetsgrunner.

    Når dette skjer, blinker oppvarmingslampen. Flytt strykejernet for å slå det på, så vil det begynne å varmes opp.


    Ingen lampe blinker (gjelder bare STH2050):
    Når du bruker det håndholdte dampstrykejernet i samme modus kontinuerlig i 12 minutter, vil det slutte å virke automatisk. Trykk på en knapp for å få dampstrykejernet til å fungere igjen.
    Informasjonen nedenfor gjelder ikke for STH2050.
    Sørg for å stille inn temperaturen til ønsket innstilling basert på stoffet som skal strykes.

    Etter to til tre minutter skal strykesålen være varm.

    Hvis skrukker ikke er enkle å fjerne, kan det hende at plagget ikke er fuktig nok. Fukt plagget litt, og juster temperaturhjulet til en varmere innstilling.
    Undersøk strømledningen, støpselet og stikkontakten. Pass på at alt er ordentlig tilkoblet.
    Hvis strykejernet leveres med dobbel spenning, må du kontrollere at spenningen er riktig i forhold til plasseringen din (f.eks., 120 V eller 240 V).
    Hvis dette er tilfelle, kan det være et internt elektrisk problem med strykejernet.

    I dette tilfellet anbefaler vi at du kontakter oss.
    Ta kontakt med Philips

    Vi hjelper deg gjerne

    Ser du etter noe annet?

    Oppdag alle alternativer innen Philips-kundestøtte

    Nettstedet vises best med den nyeste versjonen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.