1
Produkter

Robotstøvsuger

GRATIS smart app, 3-trinns rengjøringssystem, 120 minutters driftstid, Usynlig vegg FC8832/01

Vanlige spørsmål

Jeg har tilkoblingsproblemer med Philips SmartPro

Hvis du har en smarttelefon med Android 6.0.1, kan det hende at du ikke klarer å koble SmartPro-appen til SmartPro Active Connected-robotstøvsugeren. Les videre hvis du vil ha mer informasjon og løsninger.

Kunne ikke fullføre Wi-Fi-konfigurasjonen (for Android 6.0.1)

Det kan være at du ikke klarer å koble SmartPro-appen til SmartPro Active Connected-robotstøvsugeren.

Feilen oppstår i trinn 3/4 av Easy Wi-Fi-konfigureringsprosessen: Når du bytter til Wi-Fi-nettverket «Philips Setup», kan SmartPro-appen i enkelte tilfeller ikke fullføre Wi-Fi-konfigureringsprosessen.

For å løse dette problemet kan du laste ned den nyeste versjonen av appen. Siden mai 2017 er en feilretting implementert i nye SmartPro-appversjoner.

Du kan alltids rengjøre uten appen

Merk at du kan starte rengjøring med Philips SmartPro Active-roboten uten SmartPro-appen. Bruk fjernkontrollen, eller trykk på av/på-knappen på toppen av roboten for å starte en vanlig rengjøring.

Uten appen kan du ikke bruke avanserte funksjoner som følger med appen, som planlegging av rengjøring, pushvarsler, ekstern tilkobling til roboten når du er hjemme eller ute, og detaljert informasjon om rengjøringen, mønstre og vedlikehold.

Informasjonen på denne siden gjelder for følgende modeller: FC8832/01 .

Var det ikke dette du så etter?

Svarte vi på spørsmålet ditt?

Hvis ikke, kan du ta kontakt med oss.