Hvis du ikke klarer å koble SmartPro-appen sammen med Philips SmartPro-roboten, kan dette ha flere årsaker. Finn ut hvordan du enkelt kan løse dette i det følgende.
Jeg har tilkoblingsproblemer med Philips SmartPro
Oppdater til den nyeste versjonen av SmartPro-appen
Kontroller at du har den nyeste versjonen av SmartPro-appen. Oppdater appen via Google Play Store eller iOS App Store på smarttelefonen eller nettbrettet.
Plasser Philips SmartPro-roboten i nærheten av Wi-Fi -ruteren
Kontroller at Philips SmartPro-roboten er i nærheten av ruteren slik at den kan motta et sterkt Wi-Fi-signal.
Kontroller at Wi-Fi-nettverket er kompatibelt
Kontroller at Wi-Fi-ruteren er slått på, og at den er kompatibel. Philips SmartPro-roboten er kompatibel med 802.11 b/g/n (2,4 GHz) Wi-Fi-nettverk. Den er IKKE kompatibel med 802.11a (5 GHz) Wi-Fi-nettverk.
Merk:
Du kan starte rengjøring med Philips-roboten uten SmartPro-appen. Trykk på av/på-knappen på toppen av enheten for å starte en vanlig rengjøring.
Løste ikke disse trinnene dette problemet? Ta kontakt for mer hjelp.