1
Produkter

Robotstøvsuger

GRATIS smart app, 3-trinns rengjøringssystem, 120 minutters driftstid, Usynlig vegg FC8832/01

Feilsøking

Jeg har tilkoblingsproblemer med Philips SmartPro

Hvis du ikke klarer å koble SmartPro-appen sammen med Philips SmartPro-roboten, kan dette ha flere årsaker. Finn ut hvordan du enkelt kan løse dette i det følgende.

Oppdater til den nyeste versjonen av SmartPro-appen

Kontroller at du har den nyeste versjonen av SmartPro-appen. Oppdater appen via Google Play Store eller iOS App Store på smarttelefonen eller nettbrettet.

Plasser Philips SmartPro-roboten i nærheten av Wi-Fi -ruteren

Kontroller at Philips SmartPro-roboten er i nærheten av ruteren slik at den kan motta et sterkt Wi-Fi-signal.

Kontroller at Wi-Fi-nettverket er kompatibelt

Kontroller at Wi-Fi-ruteren er slått på, og at den er kompatibel. Philips SmartPro-roboten er kompatibel med 802.11 b/g/n (2,4 GHz) Wi-Fi-nettverk. Den er IKKE kompatibel med 802.11a (5 GHz) Wi-Fi-nettverk.

Merk:

Du kan starte rengjøring med Philips-roboten uten SmartPro-appen. Trykk på av/på-knappen på toppen av enheten for å starte en vanlig rengjøring.

Løste ikke disse trinnene dette problemet? Ta kontakt for mer hjelp.

Informasjonen på denne siden gjelder for følgende modeller: FC8832/01 .

Var det ikke dette du så etter?

Svarte vi på spørsmålet ditt?

Hvis ikke, kan du ta kontakt med oss.