• En velkomstgave 100 kroner i rabatt

  • Fri frakt fra 200 kroner

  • 1 års ekstra garanti

0

Handlekurv

Det ligger for øyeblikket ingen varer i handlekurven din.

    Philips' støtte

    Jeg kan ikke koble til Philips-luftrenseren etter paring

    Publisert på 2021-07-04

    Det kan være ulike årsaker til at du ikke kan koble til Philips-luftrenseren etter vellykket paring. Finn ut hvordan du løser dette.

    Kontroller at den nyeste versjonen av smart-appen er installert.

    Sørg for at luftrenseren og smarttelefonen er på samme trådløse nettverk.

    Slett den nåværende parede enheten, og prøv å pare den på nytt.

    Sørg for at nettverket du bruker, er stabilt.

    Ta kontakt med Philips

    Vi hjelper deg gjerne

    Ser du etter noe annet?

    Oppdag alle alternativer innen Philips-kundestøtte

    Nettstedet vises best med den nyeste versjonen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.