• En velkomstgave 100 kroner i rabatt

  • Fri frakt fra 200 kroner

  • 1 års ekstra garanti

0

Handlekurv

Det ligger for øyeblikket ingen varer i handlekurven din.

    Philips' støtte

    Hva betyr indikatorene eller feilkodene på Philips-luftrenseren?

    Publisert på 23. mars 2023
    Hvis du vil finne ut hva indikatorene eller feilkodene til Philips Air Purifier betyr, kan du lese artikkelen nedenfor.

    Kode F0 eller FO

    Når F0 eller FO vises på Philips-luftrenseren, rengjør du forfilteret og tilbakestiller rengjøringstiden. Finn ut hvordan du tilbakestiller rengjøringstiden for forfilteret for modellen din nedenfor:

    AC121x, AC138x
    Etter at du har rengjort forfilteret, kan du trykke på og holde nede barnesikringsknappen i tre sekunder for å tilbakestille rengjøringstiden for forfilteret.

    AC272x, AC382x, AC492x
    Etter rengjøring av forfilteret eller avkalking av fuktighetsveken, må du trykke på og holde inne timer-/tilbakestillingsknappen i tre sekunder for å tilbakestille rengjøringstiden for forfilteret eller veken.

    AC288x, AC2891, AC325x, AC455x, AC407x, AC565x, AC5660, AC667x, AC868x
    Etter at forfilteret er rengjort, må du trykke på og holde nede tilbakestillingsknappen i tre sekunder for å tilbakestille tiden før filteret rengjøres.

    Hvis F0 (FO) fortsatt vises etter rengjøring og tilbakestilling av forfiltertimeren, kan du kontakte oss via philips.com/contact for å få mer hjelp.

    knapper og ikoner

    Andre feilkoder og indikatorer

    Avhengig av hvilken Philips-luftrensermodell du har, vil du kanskje se én eller flere av de følgende feilkoder eller indikatorer:
     

    • Kode A: Automodus

    • Kode C: Gassmodus (bare AC3254 og AC3256)

    • Kode L: Barnesikring på

    • Kode UL: Barnesikring av

    • KODE AO eller A0, A1, A2, A3, A4, A5, A6, A7, A8, A9: Bytt ut NanoProtect HEPA-filter og tilbakestill filterets levetid i henhold til brukerhåndboken for modellen din.

    • KODE CO eller C0, C1, C2, C3, C4, C5, C6, C7, C8, C9: Bytt ut NanoProtect-filteret og tilbakestill filterets levetid i henhold til brukerhåndboken for modellen din.

    • Kode SL: Dvalemodus

    • Kode 1h: Tidtakermodus

    • Kode t: Turbomodus.

    • Kode L1, L2, L3, L4: GASS-nivå

    • Indikator «-»: Lysdempefunksjonen er aktivert.

    • Feilkode Er: Hallsensoren fungerer ikke ordentlig. Fjern og monter deretter frontpanelet på nytt. Hvis feilkoden «Er» vedvarer, anbefaler vi at du kontakter oss for mer hjelp.

    • Feilkode E1, E2, E3, E4: Apparatet har funksjonsfeil. Ta kontakt for mer hjelp. 

    • Feilkode E6: E6 indikerer at overopphetingsbeskyttelsen utløses på enheten. Koble fra enheten, kontroller om filterpakken er fjernet, og om luftinntaket eller -uttaket er blokkert. Vent i ett minutt, og koble deretter til enheten igjen og slå den på.  Hvis E6 fortsatt vedvarer, har varmeapparatet andre defekter. Ta kontakt for mer hjelp. (Bare AMF870 og AMF872)


    Hvis disse løsningene ikke løser problemet, kan du kontakte oss gjennom philips.com/contact for å få mer hjelp.

    Ta kontakt med Philips

    Vi hjelper deg gjerne

    Ser du etter noe annet?

    Oppdag alle alternativer innen Philips-kundestøtte

    Nettstedet vises best med den nyeste versjonen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.