• En velkomstgave 100 kroner i rabatt

  • Fri frakt fra 200 kroner

  • 1 års ekstra garanti

0

Handlekurv

Det ligger for øyeblikket ingen varer i handlekurven din.

    Philips' støtte

    Philips Treatment-appen pares ikke.

    Publisert på 2017-04-07

    Det er flere grunner til at Philips Treatment-appen ikke pares med PulseRelief. Her kan du se hvordan du kan løse det selv.

    • Det er ingen forbindelse fordi PulseRelief-enheten er slått av. Kontroller om PulseRelief-enheten er slått på. Statusindikatoren for behandling blinker grønt når PulseRelief-enheten er slått på og i standby. Hvis PulseRelief-enheten er slått av, trykker du på av/på-knappen for å slå den på.
    • Det er ingen forbindelse fordi batteriet til PulseRelief-enheten er utladet. Lad opp PulseRelief-enheten (se avsnittet Klargjøring før bruk).
    • Smartenheten er for langt unna PulseRelief-enheten. Hold telefonen/nettbrettet nærmere PulseRelief-enheten.
    • PulseRelief-enheten kan være ødelagt. Ta kontakt med Philips' kundestøtte.
    Ta kontakt med Philips

    Vi hjelper deg gjerne

    Ser du etter noe annet?

    Oppdag alle alternativer innen Philips-kundestøtte

    Nettstedet vises best med den nyeste versjonen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.