• En velkomstgave 100 kroner i rabatt

  • Fri frakt fra 200 kroner

  • 1 års ekstra garanti

0

Handlekurv

Det ligger for øyeblikket ingen varer i handlekurven din.

    Philips' støtte

    TensRelief-/PulseRelief-stimuleringen føles annerledes eller mindre behagelig enn vanlig.

    Publisert på 2018-06-20

    Det kan være flere årsaker til at TensRelief-/PulseRelief-stimulering føles annerledes. Slik finner du ut hvordan du kan løse det selv:

    • Intensiteten er for høy eller for lav: Trykk på + eller - for å øke eller redusere intensiteten.
    • Intensiteten er for høy eller for lav: Velg et annet behandlingsprogram.
    • Elektrodene er ikke på riktig plass. Slå av behandlingsenhetene, og koble dem fra elektrodene. Fjern elektrodene fra huden, og flytt dem litt til et annet sted.
    • Elektrodene er ikke riktig festet. Slå av behandlingsenhetene, og koble dem fra elektrodene. Kontroller at elektrodene er ordentlig festet til huden.
    • Elektrodene er for skitne. Du kan prøve å rengjøre elektrodene (se avsnittet Rengjøring). Hvis dette ikke hjelper, bør du skifte ut elektrodene.
    • Elektrodene er slitt. Skift ut elektrodene.
    Ta kontakt med Philips

    Vi hjelper deg gjerne

    Ser du etter noe annet?

    Oppdag alle alternativer innen Philips-kundestøtte

    Nettstedet vises best med den nyeste versjonen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.