1
0

Handlekurv

Det ligger for øyeblikket ingen varer i handlekurven din.

    Produkter

    Få støtten du trenger
    Ser du etter en bestemt løsning for produktet ditt?

    Noen ganger krasjer appen i løpet av natten, og da fungerer ikke alarmen ordentlig om morgenen. Hva kan jeg gjøre?

    For å fortsette å ha glede av Wake-up Light må du kontrollere at du har iOS8, iOS7 eller iOS6 og den nyeste Philips Wake-up Light-appen versjon 1.0.11 installert.

    Installer appen på nytt hvis problemet vedvarer.

    Først fjerner du appen fra iPhone / iPod touch ved å trykke på og holde inne Wake-up Light-ikonet til x-merket vises på ikonet. Trykk på x-merket, og bekreft at du vil fjerne appen. Deretter installer du appen på nytt fra App Store.

    Informasjonen på denne siden gjelder for følgende modeller: HF3550/01 .

    Registrer produktet
    Registrer produktet

    Følg med på produktets garantidekning

    Du kan kvalifisere til tilbakebetaling, gaver og spesialtilbud

    Få enkel tilgang til produktstøtte

    Nettstedet vises best med den nyeste versjonen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.