• En velkomstgave 100 kroner i rabatt

  • Fri frakt fra 200 kroner

  • 1 års ekstra garanti

0

Handlekurv

Det ligger for øyeblikket ingen varer i handlekurven din.

    Philips' støtte

    Noen ganger krasjer appen i løpet av natten, og da fungerer ikke alarmen ordentlig om morgenen. Hva kan jeg gjøre?

    Publisert på 2016-12-15

    For å fortsette å ha glede av Wake-up Light må du kontrollere at du har iOS8, iOS7 eller iOS6 og den nyeste Philips Wake-up Light-appen versjon 1.0.11 installert.

    Installer appen på nytt hvis problemet vedvarer.

    Først fjerner du appen fra iPhone / iPod touch ved å trykke på og holde inne Wake-up Light-ikonet til x-merket vises på ikonet. Trykk på x-merket, og bekreft at du vil fjerne appen. Deretter installer du appen på nytt fra App Store.

    Informasjonen på denne siden gjelder for følgende modeller: HF3550/01 .

    Ser du etter noe annet?

    Oppdag alle alternativer innen Philips-kundestøtte

    Nettstedet vises best med den nyeste versjonen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.