• En velkomstgave 100 kroner i rabatt

  • Fri frakt fra 200 kroner

  • 1 års ekstra garanti

0

Handlekurv

Det ligger for øyeblikket ingen varer i handlekurven din.

    Philips' støtte

    Jeg kan ikke åpne lokket på SENSEO®-kaffemaskinen

    Publisert på 14 November 2023
    En tilstoppet puteholder kan føre til at lokket på SENSEO®-kaffemaskinen setter seg fast. Bruk denne fremgangsmåten for å prøve å åpne lokket på maskinen.
    Følg denne fremgangsmåten for å ta ut og rengjøre puteholderen:
    1. Slå av SENSEO®-kaffemaskinen.
    2. Dra hendelen opp så langt den går, og vent 24 timer før du åpner lokket igjen. Det kan hende du må bruke en del kraft. 
    3. Ta ut puteholderen.
    4. Rengjør silen midt i puteholderen med en børste, eller vask den i oppvaskmaskinen.
    Du kan unngå at dette skjer igjen ved å avkalke SENSEO®-kaffemaskinen regelmessig med puteholderen i.

    Hvis dette ikke løser problemet, kan du ta kontakt med oss.
    Rengjør SENSEO-puteholderen
    Ta kontakt med Philips

    Vi hjelper deg gjerne

    Ser du etter noe annet?

    Oppdag alle alternativer innen Philips-kundestøtte

    Nettstedet vises best med den nyeste versjonen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.