• En velkomstgave 100 kroner i rabatt

  • Fri frakt fra 200 kroner

  • 1 års ekstra garanti

0

Handlekurv

Det ligger for øyeblikket ingen varer i handlekurven din.

    Philips' støtte

    Det er en channel interrupted-meldingen (kanal avbrutt) på skjermen på Philips Treatment-appen, og jeg kan ikke øke intensitetsnivået for å starte en behandling

    Publisert på 2017-04-07

    Det kan være flere grunner til at Philips Treatment-appen viser channel interrupted-meldingen (kanal avbrutt). Slik finner du ut hvordan du kan løse det selv:

    • Channel interrupted-meldingen (kanal avbrutt) kan indikere at elektrodene ikke har hudkontakt og/eller har løsnet fra huden. Kontroller at elektrodene er ordentlig festet til huden.
    • Channel interrupted-meldingen (kanal avbrutt) kan indikere at PulseRelief-behandlingsenhetene ikke er satt riktig på elektrodene. Kontroller om PulseRelief-enhetene er plassert riktig på elektrodene.
    • Elektrodene har mistet festeevnen fordi de er skitne eller fordi de er blitt brukt i lang tid. Du kan prøve å rengjøre elektrodene (se avsnittet Rengjøring). Hvis dette ikke hjelper, bør du skifte ut elektrodene.

    Vær oppmerksom på at channel interrupted-meldingen (kanal avbrutt) bare forsvinner etter at du har løst problemet og øker intensiteten.

    Ta kontakt med Philips

    Vi hjelper deg gjerne

    Ser du etter noe annet?

    Oppdag alle alternativer innen Philips-kundestøtte

    Nettstedet vises best med den nyeste versjonen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.