Si farvel til skrukkete klær med Philips Steam&Go

juli 2, 2014

Steam&Go er en moderne, enkel og effektiv måte å ta vare på klesplagg. Steameren kan brukes på alle typer tekstiler, til og med på delikat silke og skjøre blonder.

– Mange klesplagg er vanskelige å stryke og utfordrende å holde pene og glatte på egenhånd. Løsningen har vært å levere disse klærne på renseri. Med Steam&Go kan du i stedet glatte ut rynkete bluser og friske opp plaggene hjemme, sier Jessica Sars, nordisk markedsansvarlig for klespleie i Philips.

Steam&Go er kompakt og holdes enkelt i hånden, noe som gjør den like nyttig hjemme som på reisen. Steameren er klar til bruk allerede få sekunder etter at den er skrudd på. En kontinuerlig dampstrøm fra steamerens pumpe gir raske og synlige resultater.

– Enten du er på reise og ønsker å fjerne koffertkrøllene på sommerkjolen eller trenger å friske opp jobbdressen, er steameren enkel og rask å bruke, sier Jessica Sars.

For produktspesifikasjon og pris, klikk her.

Besøk gjerne Philips på FacebookInstagram og YouTube.

For mer informasjon, kontakt:

Jeanette S. Hammer
Trade Marketing Manager Philips Consumer Lifestyle Norway
Tel: +47  92 09 10 00
E-mail:  jeanette.hammer@philips.com

For bilder og produktprøver, kontakt:

Lotta de Rijke
Geelmuyden Kiese
E-mail: lotta.de.rijke@gknordic.com

Patrick Telle Sæby
Geelmuyden Kiese
E-mail: patrick.telle@gknordic.com

Om Philips

Royal Philips (NYSE: PHG, AEX: PHIA) er et allsidig selskap som tilbyr et bredt spekter av helse- og velværeprodukter. Vi ønsker å gi kundene våre en bedre hverdag gjennom nyttige nyskapinger på områdene Healthcare, Consumer Lifestyle og Lighting.

Philips, som har hovedkontor i Nederland, omsatte for 23,3 milliarder euro i 2013 og har mer enn 115 000 medarbeidere som jobber med salg og tjenester i over 100 land. Selskapet er ledende innenfor kardiologi, pasientovervåking og hjemmebehandling, energieffektive belysningsløsninger og nye belysningstyper, barbering og egenpleie for menn samt munn- og tannpleie. Du kan lese siste nytt fra Philips på www.philips.com/newscenter.