Nye Philips Lumea Comfort: Ta spasalongen med deg hjem

mai 16, 2014

Glatte, hårløse ben hører sommeren til, men metodene som brukes for å gi glattbarberte legger er ofte enten smertefulle eller gir kortsiktige resultater. Gjennom lanseringen av nye Lumea Comfort kan flere nå erfare langvarig glattbarberte ben.

– Hos Philips kjenner vi følelsen av frihet som kommer med naturlig glattbarbert hud. Philips har lenge vært ledende i utviklingen av teknikker for å hindre gjenvekst av hår, og takket være introduksjonen av Philips Lumea Comfort kan flere nå erfare følelsen langvarig glattbarbert hud gir, sier Carina Franzen, Markedsansvarlig for Beauty i Philips Norden.

I tillegg til å være prisgunstig har Lumea Comfort SC1981 et elegant design. Den svært lave vekten gjør produktet enkelt å ta med på tur slik at du kan skape spafølelse hvor enn du befinner deg.

- Selv om Lumea Comfort er liten og lett, gir den et utmerket resultat og tåler over 100.000 lysglimt, sier Carina Franzén.

IPL-teknologien sender lysglimt som får hårsekker til å sovne, noe som hindrer gjenvekst. IPL-behandlinger var i utgangspunktet forbeholdt spasalonger, men i samarbeid med hudforskere og hudleger har Lumea-serien gjort det mulig å anvende teknologien hjemme. IPL fungerer best på folk med lysere hud og mørkere hår.

Om Philips Lumea Comfort:

• Philips Lumea serien tilbyr en av verdens mest effektive IPL-teknikker for hjemmebruk
  • Philips Lumea Comfort er det minste og letteste Lumea-produktet som finnes takket være sitt enkle design
  • Overflaten på 2,7 cm2 gjør produktet egnet for bruk i både ansiktet og på kroppen
  • En sensor registrerer og tilpasser seg brukerens hudfarge for ekstra sikkerhet
  • Styrken kan justeres ved hjelp av fem lysinnstillinger
  • Slide & Flash-funksjonen gir en ekstra lett og behagelig behandling
  • Et integrert UV-filter beskytter huden mot eksponering av UV-lys

Philips Lumea Comfort kan kjøpes på blant annet Elkjøp og koster 1 995,- NOK. En 120 dagers fornøydhetsgaranti følger alltid med på kjøpet.

Besøk gjerne Philips på FacebookInstagram og YouTube.

For mer informasjon, kontakt:

Arenberg, Benedicte
Trade Marketing Manager Philips Consumer Lifestyle Norway
E-mail: Arenberg@philips.com

For bilder og produktprøver, kontakt:

Lotta de Rijke
Geelmuyden Kiese
E-mail: lotta.de.rijke@gknordic.com

Om Philips

Royal Philips (NYSE: PHG, AEX: PHIA) er et allsidig selskap som tilbyr et bredt spekter av helse- og velværeprodukter. Vi ønsker å gi kundene våre en bedre hverdag gjennom nyttige nyskapinger på områdene Healthcare, Consumer Lifestyle og Lighting.

Philips, som har hovedkontor i Nederland, omsatte for 23,3 milliarder euro i 2013 og har mer enn 115 000 medarbeidere som jobber med salg og tjenester i over 100 land. Selskapet er ledende innenfor kardiologi, pasientovervåking og hjemmebehandling, energieffektive belysningsløsninger og nye belysningstyper, barbering og egenpleie for menn samt munn- og tannpleie. Du kan lese siste nytt fra Philips på www.philips.com/newscenter.