Har du det som skal til for å vinne Philips Grooming Awards 2013?

oktober 9, 2013

Som en enkel hyllest til alle menn med skjegg, skjeggstubber eller bart lanserer Philips nå "Grooming Awards 2013". I potten ligger en reise for to til Amsterdam til en verdi av 4000 euro!

Hvordan foregår det? Det er kjempeenkelt, du trenger bare å:

• Registrere deg på vår Facebook-side
  • Laste opp et bilde av deg selv (eller noen andre hvis du er veldig snill…)
  • Deretter sørge for at så mange som mulig stemmer (helst på deg, selvfølgelig)

Men konkurransen pågår bare frem til 13. oktober 2013, faktisk er den allerede i gang. Så skynd deg!

For deg som ikke tør delta (ennå) anbefaler vi våre to must for skjeggfans: Barbermaskinen Philips SensoTouch 3D med skjeggtrimmer og den rykende ferske laserstyrte skjeggtrimmeren Philips BeardTrimmer 9000.

Lykke til!

For mer informasjon, vennligst kontakt:

Max Hellström, presschef Philips Consumer Lifestyle
tel: 0708-32 21 05
e-post: max.hellstrom@philips.com

Royal Philips Electronics (NYSE: PHG, AEX: PHIA) er et allsidig selskap som tilbyr et bredt spekter av helse- og velværeprodukter. Vi ønsker å gi kundene våre en bedre hverdag gjennom nyttige nyskapinger på områdene Healthcare, Consumer Lifestyle and Lighting. Philips, som har hovedkontor i Nederland, omsatte for 24,8 milliarder euro i 2012 og har om lag 115 000 medarbeidere som jobber med salg og tjenester i over hundre land. Selskapet er ledende innenfor kardiologi, pasientovervåking og hjemmebehandling, energieffektive belysningsløsninger og nye belysningstyper, barbering og egenpleie for menn samt munn- og tannpleie. Du kan lese siste nytt fra Philips på www.philips.com/newscenter.