Menns skjønnhet gjelder nå også innsiden

september 5, 2013

Groomingtrenden blant menn handler ikke bare om å pleie det ytre, huden og skjegget. Et pent smil og en tannlegeren munn er blitt minst like viktig. Og dette er ikke noe vi i Philips selv har funnet på. I august utnevnte det svenske magasinet Café den elektriske tannbørsten Sonicare DiamondClean fra Philips til ”Årets Groomingmaskin”.

 

Begrunnelsen for Årets Groomingmaskin er så god at vi ikke kunne sagt det bedre selv:
Philips DiamondClean er ikke bare en utrolig effektiv elektrisk tannbørste som på en sensasjonell måte kan lades med det medfølgende tannglasset. Den er i tillegg så pen at den gir en følelse av luksus på badet. Akkurat når man ikke trodde at en elektrisk tannbørste kunne bli bedre, dukket denne praktisk talt slepne diamanten opp og gjorde rent bord – på alle måter.

 

Og som om ikke utmerkelsen fra Café var nok, mener magasinet Men’s Health dette om samme tannbørste:

Hvis du skal møte kjærestens familie og venner for første gang, kan du løse opp den trykkede stemningen med et stort smil. DiamondClean oppladbar sonisk tannbørste fjerner mer plakk og gjør tennene hvitere enn pussing med en vanlig tannbørste.

 

Slik kunne vi fortsette. Faktum er at avisen Metro, testinstituttet WiseGuide og det norske magasinet Teknisk Ukeblad også mener at de elektriske tannbørstene fra Philips er best i test.

 

– Den soniske teknologien i våre elektriske tannbørster gir virkelig en helt ny følelse av renhet i munnen, sier Erica Lindqvist, Marketing Manager i Philips Consumer Lifestyle. – Og det er selvfølgelig veldig gøy at vi i test etter test får bekreftet det vi allerede visste.

For mer informasjon, vennligst kontakt:

Max Hellström, presschef Philips Consumer Lifestyle

tel: 0708-32 21 05
e-post: max.hellstrom@philips.com

.

Om Royal Philips

Royal Philips (NYSE: PHG, AEX: PHIA) er et allsidig selskap som tilbyr et bredt spekter av helse- og velværeprodukter. Vi ønsker å gi kundene våre en bedre hverdag gjennom nyttige nyskapinger på områdene Healthcare, Consumer Lifestyle and Lighting. Philips, som har hovedkontor i Nederland, omsatte for 24,8 milliarder euro i 2012 og har om lag 115 000 medarbeidere som jobber med salg og tjenester i over hundre land. Selskapet er ledende innenfor kardiologi, pasientovervåking og hjemmebehandling, energieffektive belysningsløsninger og nye belysningstyper, barbering og egenpleie for menn samt munn- og tannpleie. Du kan lese siste nytt fra Philips på www.philips.com/newscenter.

.