Ny elektrisk brystpumpe fra Philips Avent gir en god start på livet

Nå lanserer Philips Avent en ny elektrisk brystpumpe for ammende mødre. Den nye brystpumpen går under navnet Comfort SCF332 og har en rekke finesser som forenkler hverdagen.

mai 23, 2013

Brystpumpen er utviklet for å være så behagelig som mulig. Det er for eksempel ikke nødvendig å bøye seg fremover når du pumper, hvilket gjør det lettere for  den ammende å slappe av. En avslappet mor gir økt melkeflyt og roligere barn.

Philips Avent Comfort har en ny, myk, massasjepute som gir en varm og behagelig følelse og stimulerer melkeflyten på en skånsom måte. Ved pumping etterligner den barnets sugeteknikk og skaper et vakuum, som er bevist å bedre melkeflyten.

Den nye elektriske brystpumpen har et kompakt design som gjør den lett å holde og bruke. Den lille, lette baseenheten kan enkelt plasseres innen rekkevidde for full kontroll ved pumping. For enkel transport og oppbevaring kan slangen vikles rundt baseenheten. Brystpumpen kan brukes både med strømkabel eller med batterier slik at du enkelt kan ta den med deg på reise.

Den elektriske brystpumpen Comfort har tre ulike pumpeinnstillinger som gjør at mor selv kan velge pumperytme. Ved kjøp av Avent Comfort SCF332 følger det med en Natural-flaske og en brystformet smokk.

Philips AVENT leverer også en rekke tilbehør for brystpleie som hjelper mødre med å amme lenger, på mest mulig behagelig måte.

Pris og tilgjenglighet

Philips Avent Comfort SCF332 har en anbefalt pris på 1499 NOK og er tilgjengelig i spesialbutikker for mor og barn, samt utvalgte apotek. Ta en titt på Philips Avent på Facebook for mer informasjon.

For mer informasjon, vennligst kontakt:

Max Hellström, presseansvarlig Philips CL

E-post: max.hellstrom@philips.com

For produkttester, informasjon og bilder, vennligst kontakt:

Nora Aspengren, Geelmuyden.Kiese

Tel: +47 906 36 063

E-post: nas@geelmuyden-kiese.no

Om Philips

Royal Philips (NYSE: PHG, AEX: PHIA) er et selskap med stor variasjon innen helse- og livsstilsprodukter, med fokus på å forbedre menneskers liv gjennom innovasjoner innenfor Helse, Livsstil og Belysning. Hovedkontoret ligger i Nederland og Philips har 118,000 ansatte i mer enn 100 land. Med et rapportert salg på 24,8 milliarder euro i 2012, er selskapet markedsledende innen hjerte- og akuttbehandling og hjemmepleie, energieffektive nye lysløsninger, samt barbering og grooming for men og tannpleie. Nyheter fra Philips finnes på www.philips.no/press.