For stilsikker musikk: CitiScape stenger bylivet ute og slipper musikken inn

juni 5, 2012

Hodetelefonene CitiScape er et resultat av et samarbeid mellom 100 urbane musikkelskere fra verdens mest stilsikre storbyer; Berlin, New York, Shanghai, Paris og Tokyo. Inspirert av byenes innbyggere tilfredsstiller CitiScape det urbane menneskets behov for både stil og ønsket om å flykte avgårde med musikken.


Byene vokser og vi lever tettere på hverandre i et miljø med pulserende gater, folk på farten og et natteliv som aldri sover. Philips har derfor reist til byer verden over.  Studenter, DJer og motedesignere har fortalt hva de ønsker av den perfekte hodetelefonen når de er ute i byens gater.

Forskjellige byer, livsstiler og mennesker, men svaret på hva det urbane mennesket ønsker var det samme. Med musikk i ørene vil du stenge byen ute og skape ditt eget rom, samtidig som komfort og stil er i fokus. CitiScapes modeller har derfor både design og funksjon tilpasset dagens byliv.

 

 

Uptown – retro

New York-inspirerte Uptown er i aluminium og har hodebøyle i lær. Myke skumputer gjør det behagelig å høre på musikk, selv når du må vente lenge på bussen. Funksjonen MusicSeal stenger storbybråket ute, samtidig som den hindrer at favorittmusikken din deles med resten av verden. Uptown finnes i svart med brun polstring, eller i brun med lys grå polstring.

Veiledende pris: 549 kr.

   
 

Downtown – hipster

Downtown
gjenspeiler New Yorks gatemote. Den er forsterket med en lett fjærstålkonstruksjon, og har myke skumputer så du kan høre på musikk hvor som helst. Som Uptown har også Downtown MusicSeal. Downtown finnes i brunt og lysegrått for å kunne matche dagens antrekk.

Veiledende pris: 549 kr.

  
 

Shibuya – popp

I Shibuya møtes minimalisme og japansk popkultur. Superlett materiale og lydisolerende skumputer gjør at du kan slippe deg løs på byen helt alene. Shibuya setter farge på tilværelsen i blått og rosa. For de som ønsker å være litt mer diskret finnes Shibuya også i hvitt og brunt.

Veiledende pris: 399 kr.

For mer informasjon

Max Hellström, pressansvarig Philips Consumer Lifestyle,
Tlf: +46 708 32 21 05

E-post: max.hellstrom@philips.com


For testprodukter, kontakt Nora Aspengren, Geelmuyden.Kiese,
Tlf: +47 906 36 063

E-post: nas@geelmuyden-kiese.no


Følg oss gjerne på MyNewsdesk

.

Om Philips

Royal Philips Electronics, Holland (NYSE: PHG, AEX: PHI), er et selskap innen helse og velvære som fokuserer på å forbedre mennesker liv gjennom innovasjoner. Selskapet er verdensledende innen området helse, livsstil og lys. Philips forener teknikk og design i løsninger som setter mennesket i sentrum og bygger på forståelse for individet og Philips varemerkeløfte ”sense and simplicity”. Hovedkontoret ligger i Nederland og Philips har 122 000 ansatte i mer enn 100 land. Med en omsetning på 22,6 milliarder euro 2011 er selskapet markedsledende innen hjerte- og akuttbehandling samt hjemmebehandling, energieffektive nye lysløsninger og livsstilprodukter for personlig velbefinnende og pleie. Philips er dessuten ledende innen barbering og pleie for menn, bærbar underholdning og munnpleie. Nyheter fra Philips finnes på adressen www.philips.no/nyheter

.