Spill Spotify direkte fra Philips Streamium

november 22, 2011

Nå kan du spille dine favorittlåter rett fra Spotify uten å måtte bruke Smartphone, nettbrett eller PC. Philips Streamiums trådløse lydsystem er nå utrustet med Spotify takket være programoppdateringer i Norge og 10 andre land i Europa.*

Oppdateringen er enkel. Hvis du allerede har et Philips streamium-system (MCi8080 og MCi900), trenger du bare å slå på enheten, så kommer informasjon om oppdateringen automatisk. Etter at oppdateringen er ferdig kan man høre på musikk rett fra Spotify. Det eneste som trengs er et Spotify Premium-abonnement.

Med Philips MyRemote app kan du enkelt styre Spotify-musikken din. Last net gratis-appen, som finnes på både Apple™ App Store og Android™ Market Place, og bla gjennom millioner av låter fra Spotify. Om du har mer enn én Philips Streamium enhet, kan du ved hjelp av appen veksle mellom dem, samt styre de uavhengig av hverandre.

* Storbritannia, Frankrike, Nederland, Belgia, Norge, Finland, Danmark, Østerrike, Sveits og Spania

For mer informasjon om Philips Streamium, klikk her.

Lisätietoja:

For testprodukter, kontakt Nora Aspengren, Geelmuyden-Kiese, på telefon +47 90 63 60 63 eller e-post nas@geelmuyden-kiese.no

For mer informasjon om Philips Consumer Lifestyle, kontakt Max Hellström, PR-manager, på telefon +46 708 32 21 05 eller e-post max.hellstrom@philips.com

Om Philips

Nederlandske Royal Philips Electronics (NYSE: PHG, AEX: PHI) er et vidtspennende konsern innen helse- og livsstilsprodukter, med fokus på å forbedre menneskers liv gjennom innovasjoner. Som en ledende aktør innen helse, livsstil og lys, integrerer Philips teknologi og design i brukervennlige løsninger med mennesket i sentrum, basert på grunnleggende kunnskap om forbrukeren og i samsvar med varemerkeløftet ”sense and simplicity”. Hovedkontoret ligger i Nederland og Philips har 120 000 ansatte i mer enn 100 land verden over. Med en omsetning på EUR 22,3 mrd.I 2010, er selskapet markedsledende innen medisinsk diagnostikk, akutt behandling og pasientovervåkning, energieffektive- og nye lysløsninger samt forbrukerelektronikk og livsstilsprodukter for personlig pleie. I tillegg har Philips en sterk posisjon innen barbering og annen velvære for menn, bærbar underholdning og tannpleie. Nyheter fra Philips finner du på www.philips.no/nyheter

About Spotify

Spotify is an award-winning digital music service that gives you on-demand access to over 15* million tracks. Our dream is to make all the world’s music available instantly to everyone, wherever and whenever they want it. Spotify is social, making it easier than ever to discover, manage and share music with your friends, while making sure that artists get a fair deal. Spotify is available in 9 countries: USA, UK, Sweden, Finland, Norway, France, The Netherlands, Belgium, Spain, Austria, Switzerland and Denmark. Spotify is the fastest-growing and most successful music service of its kind globally, with more than 10 million registered users, and over 2 million paying subscribers. www.spotify.com

*Number of tracks licensed globally. Catalogue size varies in each country.