Skjegg - en luksus kvinner bare kan drømme om!

september 26, 2011

En typisk misforståelse blant menn er at kvinner misunner mannens edlere deler. Der tar de grundig feil. Mannen har derimot en annen unik fordel kvinnen ikke har. De kan endre seg hver eneste dag. Privilegiet heter skjeggvekst.

Businessmøte, ute kveld med gutta, eller en middag med svigers? Ser du alltid ut som den samme fyren? Tror ikke det!  Aldri før har menn vært friere til å uttrykke seg, både gjennom klesstil og styling. Det er nå klippet og klart for å utnytte imagepotensialet maksimalt.

– Mulighetene er uendelige, så hvorfor ikke utnytte det? Vi bør bli flinkere til å uttrykke våre ulike sider. Dessuten er skjegg veldig trendy, og med dagens produkter er det blitt en slutt på ”bad beard day”, forteller Max Hellström, PR Manager for Philips Consumer Lifestyle i Norden.

Skjeggstylingen hadde sin oppblomstring for rundt 60 år siden, da Philips barbermaskiner endelig var å finne på norske baderomshyller. I dag er mulighetene til å overraske blitt utallige. Uansett om du vil ha en glattbarbert look eller et trimmet skjegg, finnes det i dag produkter som gir deg stilen du ønsker uansett hvilke preferanser du måtte ha. Philips lanserer nå to nye serier barbermaskiner for enda enklere styling -- AquaTouch for våtbarbering uten hud irritasjon, og PowerTouch for en forenklet morgenrutine.

Philips AquaTouch – barbermaskinen med barberhøvelens fordeler

Scarface eller babyface? Gjør deg klar for å møte verden uten sår og hudirritasjon i ansiktet. Philips AquaTouch tar mannen som forguder våtbarberingens følelse på alvor. Barbermaskinen er 100 % vanntett og kan brukes både med barberskum og gele. Den beskytter huden under barberingen og minimerer overflatesår som kan oppstå ved barbering med høvel. Philips AquaToch er utrustet med avrundet barberhode som følger ansiktets form og løfter hårstråene for å gi en behagelig barbering, selv når barbermaskinen brukes på tørt ansikt.

Veiledende pris for AquaTouch-serien er 799 – 999 kr.

Philips PowerTouch – gjør morgenrutinen enklere

Slipp kjedelig rengjøring med nye Philips Power Touch, en serie barbermaskiner som kombinerer enkel og tett barbering med et maskinhode som rengjøres med rennende vann, for freshere barbering hver morgen. Du behøver heller ikke å uroe deg for at batteriene skal ta slutt. Power Touch –serien har Lithium ION-batterier som barberer lenge, og lades opp kjapt. Teknikken gir deg opp til 60 minutters barbering med kun en liten times ladning. Og man trenger heller ikke være engstelig for at batteriet skal ta slutt underveis i barberingen, har du først startet den, er det alltid minst fem minutter igjen av batteriet. Perfekt for deg som ikke er sugen på et halvt skjegg.

Veiledende pris for PowerTouch-serien er 399 kr – 1599 kr.

Lisätietoja:

For testprodukter, kontakt Nora Aspengren, Geelmuyden-Kiese, på telefon +47 90 63 60 63 eller e-post nas@geelmuyden-kiese.se

For mer informasjon om Philips Consumer Lifestyle, kontakt Max Hellström, PR-manager, på telefon +46 708 32 21 05 eller e-post max.hellstrom@philips.com

Om Philips

Nederlandske Royal Philips Electronics (NYSE: PHG, AEX: PHI) er et vidtspennende konsern innen helse- og livsstilsprodukter, med fokus på å forbedre menneskers liv gjennom innovasjoner. Som en ledende aktør innen helse, livsstil og lys, integrerer Philips teknologi og design i brukervennlige løsninger med mennesket i sentrum, basert på grunnleggende kunnskap om forbrukeren og i samsvar med varemerkeløftet ”sense and simplicity”. Hovedkontoret ligger i Nederland og Philips har 120 000 ansatte i mer enn 100 land verden over. Med en omsetning på EUR 22,3 mrd.I 2010, er selskapet markedsledende innen medisinsk diagnostikk, akutt behandling og pasientovervåkning, energieffektive- og nye lysløsninger samt forbrukerelektronikk og livsstilsprodukter for personlig pleie. I tillegg har Philips en sterk posisjon innen barbering og annen velvære for menn, bærbar underholdning og tannpleie. Nyheter fra Philips finner du på www.philips.no/nyheter.