Mer juice og mindre rot på kjøkkenet med Philips Avance Juicer

september 2, 2011

For mange er toppen av luksus et glass ferskpresset juice på morgenkvisten, men de oppfriskende dråpene oppleves oftest som strabasiøse. Derfor har Philips utviklet Avance juicer med slankt design og smarte funksjoner som gjør ferskpresset juice til en enkel sak hver dag. Avance Juicer er en del av Philips Avance, en ny serie premiumprodukter til kjøkkenet der også en håndmikser for matentusiasten inngår.

Philips Avance Juicer er utviklet for å gjøre hjemmelaget juice enkelt fra begynnelse til slutt, uten å skape rot på kjøkkenet. Den hurtigrensende silen er elektropolert, slik at du enkelt kan rense fruktfibrer som ellers setter seg fast i silen. Til forskjell fra andre juicemaskiner sitter beholderen for fruktkjøtt i bunnen der alt fruktkjøtt samles opp og enkelt kan plukkes bort. Avance Juicer kan også tas fra hverandre uten styr og de separate delene kan puttes i oppvaskmaskinen.

Ferskpresset frukt- og grønnsaksdrikker er en perfekt vitaminkick på morgenen og med Avance juicer får du ut nok juice til hele familien. Juiceren kan presse ut 10 % mer juice enn tidligere modeller  og kan produsere opp til 2,5 liter hver gang.

Takket være det ekstra store innmatningsrøret sparer du tid ved å legge i hele frukter som du slipper å hakke og skjære opp.

Du behøver heller ikke begrense valget av frukt og grønt til din fruktdrikk. Juiceren er utrustet med en kraftig motor med  to hastighetsmoduser for myke frukter og harde grønnsaker. Med Avance Juicer finnes til og med tut med drop-stop slik at juicen renner direkte ned i glasset, uten å søle på kjøkkenbenken.

En oppskriftsbok på frukt- og grønnsaksdrikker medfølger Philips Avance Juicer. Rek.pris er 1899 NOK.

Philips Avance stavmikser- multifunksjonell og god å holde
Philips Avance stavmikser er en ergonomisk utformet stavmikser og et ytterligere eksempel på å skape enklere løsninger for kjøkkenet. Avance stavmikser er god å holde og er endret ved at du styrer hastigheten med tommelen i stedet for pekefingeren.

En mengde tilbehør er utviklet for å møte etterspørselen blant dagens matentusiaster og inkluderer smarte beholdere for puréer og supper og en melkeskummer som enkelt visper opp en hjemmelaget latte. Takket være 20 hastighetsmoduser, tvillingblad og en kraftig motor, kan miksingen tilpasses ulike konsistenser. Stavmikseren klarer til og med de tøffeste ingrediensene, som for eksempel å knuse is til festdrinken.

Rek.pris er fra 799 NOK. Finnes i to modeller.

For mer informasjon, kontakt:

Max Hellström
PR-manager Philips Consumer Lifestyle
E-post: max.hellstrom@philips.com

For produktinformasjon, høyoppløslige bilder og testprodukter, kontakt:

Nora Aspengren
Geelmuyden.Kiese
E-post: nas@geelmuyden-kiese.no

Nederlandske Royal Philips Electronics (NYSE: PHG, AEX: PHI) er et vidtspennende konsern innen helse- og livsstilsprodukter, med fokus på å forbedre menneskers liv gjennom innovasjoner. Som en ledende aktør innen helse, livsstil og lys, integrerer Philips teknologi og design i brukervennlige løsninger med mennesket i sentrum, basert på grunnleggende kunnskap om forbrukeren og i samsvar med varemerkeløftet ”sense and simplicity”. Hovedkontoret ligger i Nederland og Philips har 120 000 ansatte i mer enn 100 land verden over. Med en omsetning på EUR 22,3 mrd. I 2010, er selskapet markedsledende innen medisinsk diagnostikk, akutt behandling og pasientovervåkning, energieffektive- og nye lysløsninger samt forbrukerelektronikk og livsstilsprodukter for personlig pleie. I tillegg har Philips en sterk posisjon innen barbering og annen velvære for menn, bærbar underholdning og tannpleie. Nyheter fra Philips finner du på www.philips.no/nyheter