Philips AVENT

august 18, 2011

Sommeren går mot hell, og snart kreves det mer for en behagelig høstutflukt med familien. Philips AVENT presenterer noen praktiske produktnyheter som gjør det enklere å komme seg ut på tur, samtidig som det gir foreldre mulighet til å bruke litt mer tid sammen med barna sine. Sølefrie drikkekopper, et praktisk spisesett og et morsomt bestikksett kommer til å gjøre sensommeren og høsten litt enklere. Dessuten presenterer Philips AVENT tåteflasker som både forhindrer magesmerter og som støtter Rosa sløyfe-aksjonen. I tillegg presenterer Philips AVENT en babyvakt som også fungerer som en spilledåse. Nedenfor finner du alle praktiske nyhetene fra Philips AVENT.

DECT-babyvakt (SCD505)
Babyvakten som gir deg en trygg forsikring om at barnet ditt sover. DECT -teknikken gir en krystallklar lyd med høy kvalitet, slik at de minste lyder kan høres. Babyvakten har en batterikapasitet på 24 timer og fungerer som en spilledåse som kan spille rolige natta sanger. Med den nye ECO- sertifiseringen kan være miljøvennlig samtidig som du beholder god kontakt med barnet.

Veil. Pris: 699 NOK

Elektrisk dampsterilisator (SCF284)
Små barn har et svakere immunforsvar enn voksne og er derfor spesielt utsatt for bakterier. Gjennom å sterilisere produktene barnet ditt putter i munnen, beskyttes barnet for skadelige bakterier og sykdommer. Philips AVENTs nye elektriske dampsterilisator er utviklet for å gjøre steriliseringen så enkel som mulig. Takket være den justerbare størrelsen passer denne 3-i-1 sterilisatoren til de fleste formål, som brystpumper, smokker og tåteflasker.

Veil. Pris: 799 NOK

Rosa og blå tåteflasker (SCF684/SCF685)
Flasken er konstruert slik at luften slippes inn i flasken i stedet for barnets mage, noe som minsker risikoen for kolikk. Tåteflaskene kommer i en topakning og finnes i fargene rosa og blå. I hele oktober går ti kroner fra hvert kjøp av tåteflaskene direkte til Rosa sløyfe -aksjonen og forskning på brystkreft.

Bilder og annen produktinformasjon finner du her.
Veil. Pris: 159 NOK

Sølefri tåteflaske (SCF750, SCF752, SCF754)
Den lekne designen på tåteflasken er en perfekt overgang til når barnet går fra flaske til kopp. Flasken er sølesikker med en tut som er enkel å rengjøre. Tåteflasken kommer i tre farger og i tre størrelser; 200 ml, 260 ml, 340 ml.

Bilder og annen produktinformasjon finner du her.
Veil. Pris: 84 NOK (200 ml), 89 SEK (260 ml), 94 NOK (340 ml)

Kopp med sugerør (SCF760, SCF762)
Sugerørskoppen er enkel for barn å bruke på egenhånd, og er utrustet med et mykt silikonsugerør med innebygd ventil som gjør den lekkasjesikker. Et skrulokk gjør sugerøret lett å holde rent og kan enkelt skrus av og på. Koppen kommer i to farger og i to størrelser; 260 ml, 340 ml.

Bilder og annen produktinformasjon finner du her.
Veil. Pris: 99 NOK (260 ml), 104 NOK (340 ml)

Bøybar skje (SCF722)

Den nye tilpassningsdyktige treningsskjen er spesielt utformet for å hjelpe barnet å lære seg å spise selv. Den har et tilbøyelig skaft som kan tilpasses etter barnets håndgrep og utviklingsbehov.
Perfekt som barnets første skje.

Bilder og annen produktinformasjon finner du her.
Veil. Pris: 69 NOK

Bestikksett (SCF718)
Lekent design på bestikk tilpasset barn som nylig har begynt å spise på egenhånd. Med en funksjonelt utformet skje og gaffel, blir matstunden enklere for både barn og foreldre. Bestikket kommer med en praktisk reisebeholder, perfekt for reisen eller høstutflukten.

Veil. Pris: 79 NOK

Matboks (SCF724)
Praktisk spisesett for foreldre på farten. Består av et stort avdelt fat og to løse beholdere med skje. Utrustet med tette lokk og separat absorberende matte for å forhindre søl. Settet tåler selvsagt maskinvask og bruk av mikrobølgeovn.

Veil. Pris: 149 NOK

For mer informasjon om Philips AVENT, kontakt:

Max Hellström, PR-manager, Philips

Telefon +46 708 32 21 05

E-post max.hellstrom@philips.com

For produkter og produktinformasjon, kontakt:

Nora Aspengren, Geelmuyden.Kiese

Telefon +47 90 63 60 63

E-post nas@geelmuyden-kiese.se

Om Philips AVENT

AVENT har siden 1984 utviklet produkter som er inspirert av naturen og utviklet gjennom omfattende forskning og kliniske tester. Siden 2006 har AVENT vært en del av Philips-konsernet, og Philips AVENT forstsetter å skape innovative løsninger som gjør det enklere å verne om barnets helse og sikkerhet. Uansett som du velger å amme, mate med flaske, eller begge deler, støtter Philips AVENT’s førsteklasses produkter uansett hva du måtte velge. Philips AVENT leverer produkter designet og tilpasset barn i alle aldre..

Nederlandske Royal Philips Electronics (NYSE: PHG, AEX: PHI) er et vidtspennende konsern innen helse- og livsstilsprodukter, med fokus på å forbedre menneskers liv gjennom innovasjoner. Som en ledende aktør innen helse, livsstil og lys, integrerer Philips teknologi og design i brukervennlige løsninger med mennesket i sentrum, basert på grunnleggende kunnskap om forbrukeren og i samsvar med varemerkeløftet ”sense and simplicity”. Hovedkontoret ligger i Nederland og Philips har 120 000 ansatte i mer enn 100 land verden over. Med en omsetning på EUR 22,3 mrd. i 2010, er selskapet markedsledende innen medisinsk diagnostikk, akutt behandling og pasientovervåkning, energieffektive- og nye lysløsninger samt forbrukerelektronikk og livsstilsprodukter for personlig pleie. I tillegg har Philips en sterk posisjon innen barbering og annen velvære for menn, bærbar underholdning og tannpleie. Nyheter fra Philips finner du på www.philips.no/nyheter.