Lysende vinkjøler til sommerkvelden

august 5, 2011

Kald vin og levende lys er oppskriften på en perfekt sommerkveld for mange nordmenn. Med vinkjøleren fra Philips LumiWare kan du få begge deler samtidig. Vinkjøleren holder ikke bare vinen kald – den fungerer også som en lyskilde.

Kveldene man tilbringer på terrassen eller i hagen har plutselig blitt mye hyggeligere.
Med den nye vinkjøleren fra Philips LumiWare får du både avkjølt vin og lys på bordet.
Lyset kan skifte både lysstyrke og farge, avhengig av om du ønsker en avslappende stemning, eller en sprudlende fest.

Lyset fra vinkjøleren gjør stearinlys, som ofte slukker i den norske sommervinden, overflødig. Vinkjølerens LED-lys gjør det mulig å skape den riktige lyssettingen, både hvis du har invitert din kjære på middag, eller hvis du vil skape en festlig atmosfære sammen med dine venner.

Vinkjøleren kan brukes utendørs så vel som innendørs. Den kan enkelt håndvaskes og tåler å stå ute i regnet.

Vinkjøleren er batteridrevet og lyser i 12 timer på hver oppladning. Den bruker Philips LED-lys og kontrolleres med Philips’ soft touch system.

Philips LumiWare har også andre produkter:

• En vase som lyser fra innsiden. Blomsterdekoratører verden over fokuserer nå på delene av blomsten som står under vann. Med Philips LumiWare kan du leke med farger og former under vasens vannoverflate – pent belyst for maksimal effekt.

• Philips LumiWare fat med opplyst kant. Fatet sørger for at maten presenteres perfekt når den serveres.

• Fargerik og lysende glassbrikker som lyser opp drinken din. Glassbrikkene kan endre farge og spriter opp sommerfesten.

Philips LumiWare produktserie kan kjøpes hos ledende forhandlere.

Philips LumiWare vinkjøler, veiledende utsalgspris: 1 449,-
Philips LumiWare vase, veiledende utsalgspris: 1 399,-
Philips LumiWare fat, veiledende utsalgspris: 1 349,-
Philips LumiWare glassbrikker, veiledende utsalgspris: 749,-