Philips ActionFit – Vaskbare hodetelefoner for iPhone: Gir deg perfekt lyd og passform når du trener

april 13, 2011

Philips ActionFit er hodetelefoner utviklet for aktive musikkelskere og gir deg en god lydopplevelse når du trener. Den spesialdesignede passformen sitter godt rundt øret og er perfekt for all slags aktivitet. Samtidig kan du enkelt holde de rene ved å skylle svetten av under rennende vann så snart økten er over.

Uansett om du kjører en hard økt på tredemølla eller en lett løpetur i skogen, sitter Philips ActionFit hodetelefoner på plass. De hukes enkelt på bak øret, og der blir de gjennom hele økten. For at ikke ledningen skal distrahere eller hekte seg fast under trening, hører det med en liten klemme du kan feste på treningstrøya.

Den som trener regelmessig vet at hodetelefoner fort kan bli svette og udelikate. Philips ActionFit kan raskt og enkelt skylles under kranen etter trening. Hver øreplugg har en antibakteriell overflate så du kan føle deg sikker på at de holder seg rene og bakteriefrie.

ActionFit serien er lydisolerte og gir steriolyd med ekte bass som hjelper deg å holde tempoet oppe, helt til dusjen kaller. Med fjernkontroll for iPhone og en forlenget ledning kan du enkelt bytte låt uten å hente frem spilleren din under trening.

Sportshodetelefonene SHQ3017 er i butikk fra april og har en veiledende pris på 499kr.

For mer informasjon om Philips høretelefoner, besøk Philips.com/onthego
For nyheter og bakgrunnsinformasjon om Philips tilbehør, besøk Philips Pulse

For mer informasjon, kontakt Max Hellström, PR-manager, på telefon +46 708 32 1 05 eller e-post max.hellstrom@philips.com

For bilder og tester til media, kontakt Nora Aspengren, Geelmuyden-Kiese, på telefon +47 906 36 063 eller e-post nas@geelmuyden-kiese.se