Det beste fra to verdener: Trådløs musikk med Philips Fidelo SoundSphere og Apple Airplay

mars 10, 2011

Philips Fidelio SoundSphere dokkinghøyttalere er et møte mellom det beste av to lydverdener, lydsystemet SoundSphere og dokkinghøyttaleren Fidelio. Gjennom å kombinere SoundSpheres lydkvalitet og den trådløse Apple Airplay®  teknologien, leverer Philips Fidelio SoundSphare lyd av høyeste kvalitet, samtidig som du kan styre enheten på avstand.

Designet for å gi bedre lyd

Lydkvaliteten ligger i designet. Den fremoverlente formen på høytalerne, samt frittstående diskanter, får Philips Fidelio SoundSphere til å gi en lyd som fyller ethvert  rom. Du får samtidig et renere, bredere og dypere lydbilde.

Philips Fidelio SoundSphere benytter Apple AirPlay1 for trådløs musikk fra iTunes på Mac, PC, iPhone, iPad og iPod touch. Med Airplay kan du nyte musikk fra Philips Fidelio SoundSphere helt kabelfritt og uten tilkobling til spiller.

Philips Fidelio SoundSphere er tilgjengelig fra juni 2011.

Veiledende pris: ca 8000 kr.

1AirPlay krever iTunes 10.1 eller senere versjon, og iPhone, iPad, eller iPod touch med iOS 4.2 eller senere versjon.

För mer information

For mer informasjon om Philips Fidelio dockningshøytalere, besøk Philips.no/sound og Philips.com/fidelio

For nyheter og bakgrunnsinformasjon for Philips audio- og videoprodukter, besøk

Pulse.philips.com.