Endelig klart for SensoTouch 3D: Tidenes mest avanserte barbermaskin fra Philips

september 23, 2010

For den moderne mannen er barbering en viktig del av den daglige rutinen. Nå introduserer Philips’ neste generasjons barberingsopplevelse. Philips SensoTouch 3D – avansert barbering i tre dimensjoner.

– Philips jobber daglig for å forbedre den mannlige barberingen. Siden vi introduserte vår første barbermaskin i 1939 har vi stadig videreutviklet teknologien. Med SensoTouch 3D tar vi det et steg lenger, og legger til det siste innen innovasjon og teknologi, sier Max Hellström, PR-manager i Philips Consumer Lifestyle.

Med fokus på teknologi og design
SensoTouch 3Ds nye design bygger hovedsaklig på tre unike produktegenskaper som skiller den fra alle andre barberingsmaskiner i premiumsegmentet:

• GyroFlex 3D er teknikken som gjør at barberhodet kan bevege seg i tre dimensjoner og følger ansiktets konturer. Den skaper et minimalt trykk mot huden, noe som gir en tett barbering uten å irritere.

• UltraTrack er en kombinasjon av tre spesialdesignede og forskjellige spor som fanger opp hvert eneste hårstrå.

• Aquatec er en innebygget vannbeskyttelse som gjør barbermaskinen 100% vanntett. Denne funksjonen gir deg muligheten til å velge mellom en komfortabel tørrbarbering, eller en oppfriskende våtbarbering med barberskum eller gel.

SensoTouch 3Ds ergonomiske utforming gjør den komfortabel å holde, noe som gir en mer kontrollert barbering. Den har også intuitive touch-knapper og et avansert LED-display som blant annet viser når det er på tide å lade eller rengjøre barbermaskinen. SensoTouch 3Ds mest eksklusive modeller leveres med Jet Clean System som rengjør og lader barbermaskinen for en optimal barbering hver eneste dag.

– Philips SensoTouch 3D er en barbermaskin for menn som verdsetter seg selv og sitt ytre. Vi har så stor tro på produktet at det  medfølger en 100-dagers fornøydgaranti, avslutter, sier Max Hellström.

For mer produktinformasjon og bilder klikk på de respektive modellene nedenfor. Du kan også følge oss på Twitter der du får de siste grooming-nyhetene.

RQ1250CC Anbefalt pris: 2 699 kr (inkl. Jet Clean System)
RQ1260CC Anbefalt pris: 2 999 kr (inkl. Jet Clean System)
RQ1280CC Anbefalt pris: 3 999 kr (inkl. Jet Clean System)
RQ1290CC Anbefalt pris: 4 499 kr (inkl. Jet Clean System)