Philips Fidelio Primo: Docking-høyttaleren som gir en autentisk lydopplevelse

juni 9, 2010

Philips Fidelio docking-høyttalere er tilpasset musikkelskeren, så vel som den designinteresserte. Designet er elegant og gir oppsiktsvekkende lydgjengivelse, takket være utvalget av komponenter, lydteknologi og akustisk arkitektur. Resultatet er raffinert og detaljert lyd, uten forvrengning eller interferens. Fidelio-App’en gir deg også mulighet til å finjustere lyden etter eget ønske.

- Med et sterkt ønske om å fange lyd på sitt reneste, har Philips nå utviklet en helt ny serie lydsystemer for å gi deg en autentisk lydopplevelse. Enten du ser på en film, bruker MP3-spilleren eller hører på musikk hjemme i stua, har Philips sørget for at du får tilfredsstilt behovet for ekte og altoppslukende lydkvalitet, uansett hvor du er, sier Max Hellström i Philips Consumer Lifestyle

Philips Fidelio docking-høyttalere er en serie som inneholder alt fra kompakte anlegg til store systemer. Høyttalerne fyller alle rom med et autentisk lydbilde hentet rett fra din iPhone eller iPod.
Sytemene har et minimum av kontroller og knapper. De fleste produktene er kun utstyrt med en lett tilgjengelig volumkontroll. Alle andre funksjoner ligger allerede inne i iPoden eller iPhonens grensesnitt, ettersom dette er noe brukeren allerede er fortrolig med. Noen systemer kommer også med en liten og enkel fjernkontroll, for de som foretrekker å bruke det.

Philips Fidelio docking-høyttaler (DS9000)

Enestående lydkvalitet

• Toveis akustisk system med et mellomtoneelement og en diskant per kanal
• Isolert akustisk kammer gir høyt detaljnivå og klarhet i lyden
• Nøye utvalgte elementer i audiofil-kvalitet kombinerer optimal ytelse med detaljert lydnøyaktighet
• Passiv crossover design gjør at du kan høre hver tone tydelig slik at musikken gjengis rent, naturlig og komplett
• Bass management-teknologi for dyp bass uten forvrengning
• PureDigital-teknologi for uovertruffen klarhet i lydgjengivelsen
• Akustisk volum gir kraftig og fyldig bass.
• Kammer med jevnt design reduserer diffraksjon

• 100Watt RMS total utgangseffekt

Utsøkt design
• Premium designet er av ekte tre, tekstil og metall
• Buet rygg for presis lydgjengivelse
• Spilleren er et designobjekt i seg selv og flott med eller uten iPhone eller iPod.

Avansert og intuitiv kontroll
• Nærhetssensoren aktiverer lyset i kontrollpanelet ved behov
• Intuitiv fjernkontroll som komplimenter designet
• Dock enhver iPhone eller iPod
• App-funksjonen (FIDELIO) er tilgjengelig på App Store

Fidelio-serien består også av: DS1100, DS3000, DS7550 og DS8500.

For mer informasjon og høyoppløselige bilder, vennligst klikk her.

Philips Fidelio DS9000 er tilgjengelig fra med Juni, og har en veil.pris på 4999 kroner.

For mer informasjon om Philips Consumer Lifestyle, vennligst kontakt Max Hellström, PR-manager, på telefon +46 708 32 21 05 eller e-post max.hellstrom@philips.com

For bilder, testprodukter eller annen informasjon, vennligst kontakt Nora Aspengren, Geelmuyden Kiese, på telefon + 47 90 63 60 63

eller e-post nas@geelmuyden-kiese.no

Nederlandske Royal Philips Electronics (NYSE: PHG, AEX: PHI) er et selskap med stor variasjon innen helse- og livsstilsprodukter, med fokus på å forbedre menneskers liv gjennom tidsriktige innovasjoner. Som en ledende aktør innen helse, livsstil og lys, integrerer Philips teknologi og design i brukervennlige løsninger basert på kundeinnspill og i samsvar med varemerkeløftet ”sense and simplicity”. Hovedkontoret ligger i Nederland og Philips har 116 000 ansatte i mer enn 60 land verden over. Med en omsetning på EUR 23 mrd i 2009, er selskapet markedsledende innen medisinsk diagnostikk, akutt behandling og pasientovervåkning, energieffektive- og nye lysløsninger samt forbrukerelektronikk og livsstilsprodukter for personlig pleie. I tillegg har Philips en sterk posisjon innen flat-TV, barbering og annen velvære for menn, bærbar underholdning og tannhygiene. Nyheter fra Philips finner du på www.philips.com/newscenter.