Full kontroll med universell fjernkontroll

mai 1, 2010

Lei av at stua flyter over av fjernkontroller og at du aldri finner akkurat den du leter etter? Nå er det på tide å kvitte seg med alle sammen, og gjenvinne roen i heimen! Med nye Philips Prestigo SRU6006 kan du kontrollere opptil seks enheter om gangen, lett tilgjengelig via LCD-skjermen.

- Prestigo gir deg litt ekstra komfort i stua. Kontrollen er aktivitetsbasert, slik at du kun trenger å trykke på én knapp når du for eksempel skal se på film. Med ett trykk setter du i gang både TV, DVD-spiller og hjemmekinoanlegget – akkurat så enkelt som du vil ha det, sier Max Hellström, PR manager i Philips Consumer Lifestyle.

Fjernkontrollen kobles enkelt til din PC eller Mac via USB, og konfigureres ved noen små, enkle steg. Prestigo-databasen består av koder for mer enn 300.000 enheter, så du skal lete lenge for å finne en enhet som ikke kan styres av denne fjernkontrollen.

Fremtidssikker og brukervennlig

Philips Configo programvaren informerer deg automatisk om oppdateringer på internett. Programvaren laster så ned oppdateringen og ordner selv med installering. Dermed slipper du å irritere deg over manglende funksjonalitet, ettersom teknologien løper videre.

- Fjernkontrollen har en LCD-skjerm på 1,5 tommer, og mindre brukte knapper er tilgjengelige via displayet. På den måten kan du selv bestemme hvilke knapper du ønsker å ha fremme, og la tommelen løpe fritt over kontrollen, avslutter Hellström.

Philips Prestigo SRU6006 er nå tilgjengelig hos blant annet SIBA, og har veiledende pris 499 kroner.

For høyoppløselige bilder, klikk her

For mer informasjon, vennligst kontakt:
Max Hellström, PR manager i Philips Consumer Lifestyle
Tel: +46 8 598 521 05 /  +46 708 32 21 05
E-mail: max.hellstrom@philips.com

For bilder og testing av produkter, vennligst kontakt:
Nora Aspengren i Geelmuyden.Kiese
E-mail: nas@geelmuyden-kiese.no

Nederlandske Royal Philips Electronics (NYSE: PHG, AEX: PHI) er et selskap med stor variasjon innen helse- og livsstilsprodukter, med fokus på å forbedre menneskers liv gjennom tidsriktige innovasjoner. Som en ledende aktør innen helse, livsstil og lys, integrerer Philips teknologi og design i brukervennlige løsninger basert på kundeinnspill og i samsvar med varemerkeløftet ”sense and simplicity”. Hovedkontoret ligger i Nederland og Philips har 116 000 ansatte i mer enn 60 land verden over. Med en omsetning på EUR 23 mrd i 2009, er selskapet markedsledende innen medisinsk diagnostikk, akutt behandling og pasientovervåkning, energieffektive- og nye lysløsninger samt forbrukerelektronikk og livsstilsprodukter for personlig pleie. I tillegg har Philips en sterk posisjon innen flat-TV, barbering og annen velvære for menn, bærbar underholdning og tannhygiene. Nyheter fra Philips finner du på www.philips.com/newscenter.

Trademarks are the property of Koninklijke Philips Electronics N.V. or their respective owners