Philips lanserer nå den raskeste veien til glatte lekre sommerlegger

april 1, 2010

Sommeren byr på solbrun hud, kjoler, lette sko, og ikke minst bare ben. Philips lanserer nå en helt ny avansert type epilator som raskt og enkelt gjør at du kan nyte lange late dager i solen fremfor å bekymre deg for tidig barbering. Philips SatinPerfect gir deg vakre bare ben i ukesvis.

- SatinPerfect lever opp til sitt navn og gir virkelig effektiv epilering. Vi har lagt vekt på enkelhet og design i utviklingen av produktet, sier Max Hellström PR manager i Philips Consumer Lifestyle.

Hemmeligheten bak SatinPerfect er det nyutviklede epilatorhodet med keramiske plater som fjerner alt hår i ett eneste drag, noe som gjør det er enkelt å få et glatt og varig resultat.

Epilatorens vibrerende funksjon løfter opp liggende hårstrå, samtidig som den gir huden en stimulerende massasje. Epilatorhodet er bevegelig og følger hudens konturer for skånsom og smidig hårfjerning.

Alle modellene i serien har trykkontroll, trimmer, vaskbart epilatorhode, rengjøringsbørste og en mappe for beskyttelse og enkel oppbevaring.

Toppmodellen HP6574 inneholder også et bredere utvalg smarte hårfjerningsprodukter som en presisjonsepilator for bikinilinjen og andre følsomme områder på kroppen. Det følger også med et barberingshode med trimmerfunksjon som gjør at du kan trimme og barbere intime soner etter ønske.

Klikk her for ytterligere produktinformasjon og høyoppløselige bilder.
Philips SatinPerfect er tilgjengelig hos utvalgte elektronikkforhandlere fra og med April, og vil koste 1099 kroner.

For mer informasjon om Philips Consumer Lifestyle, vennligst kontakt Max Hellström, PR-manager Telefon +46 708 32 21 05
E-post max.hellstrom@philips.com

For bilder, testprodukter eller andre henvendelser, vennligst ta kontakt med:
Nora Aspengren i Geelmuyden.Kiese
E-post: nas@geelmuyden-kiese.no

Nederlandske Royal Philips Electronics (NYSE: PHG, AEX: PHI) er et selskap med stor variasjon innen helse- og livsstilsprodukter, med fokus på å forbedre menneskers liv gjennom tidsriktige innovasjoner. Som en ledende aktør innen helse, livsstil og lys, integrerer Philips teknologi og design i brukervennlige løsninger basert på kundeinnspill og i samsvar med varemerkeløftet ”sense and simplicity”. Hovedkontoret ligger i Nederland og Philips har 116 000 ansatte i mer enn 60 land verden over. Med en omsetning på EUR 23 mrd i 2009, er selskapet markedsledende innen medisinsk diagnostikk, akutt behandling og pasientovervåkning, energieffektive- og nye lysløsninger samt forbrukerelektronikk og livsstilsprodukter for personlig pleie. I tillegg har Philips en sterk posisjon innen flat-TV, barbering og annen velvære for menn, bærbar underholdning og tannhygiene. Nyheter fra Philips finner du på www.philips.com/newscenter.