Philips lanserer sexleketøy for par

mars 17, 2010

(Oslo, 17.mars) Er du lei av vinteren og ser frem i mot lysere tider? Husk at sommeren er kort og at mørketiden snart er over oss igjen. Da er det godt å vite at hjelpen er på vei! Etter at våre naboland har kastet seg over de nye par-leketøyene fra Philips, står Norge for tur til høsten. Og for de som ikke klarer å vente så lenge finnes det nå en mulighet til å tjuvstarte på moroa!

- Tradisjonelle sexleketøy er utformet for å brukes alene. Nå har vi utviklet produkter tilpasset par, som skal gi begge to økt nytelse i lek på soverommet, sier Ylva Bäckström, i Philips Consumer Lifestyle.

Produktene har vært en stor suksess for par i både Sverige og Danmark. Nå står Norge for tur!

Intimmassasje for begge to
Samtlige produkter i serien er ergonomisk utformet, ligger bekvemt i hånda og er designet for å brukes over hele kroppen. Massasjeapparatene utmerker seg ved at de kan stimulere både hans og hennes erogene soner. De ulike vibrasjonsprogrammene gir følelsene fritt spillerom og øker nytelsen for begge parter. En av vibratorene kommer med en egen oppvarmingsfunksjon, og alle modellene er selvfølgelig vanntette.

– Mange par velger bort vanlige sexleketøy fordi de kan virke støtende og usmakelige. Philips’ nye serie består av kvalitetsprodukter og har et svært tiltalende design. Jeg er sikker på at mange norske par går en hyggelig høst i møte, sier Bäckström.

De nye sexleketøyene er ventet til norske butikker i september. Orker du ikke vente så lenge kan du ta turen innom Philips’ nettbutikk hos søta bror: http://shop.philips.se/

For bilder, testprodukter eller andre henvendelser, vennligst ta kontakt med:
Nora Aspengren i Geelmuyden.Kiese
E-post: nas@geelmuyden-kiese.no

Nederlandske Royal Philips Electronics (NYSE: PHG, AEX: PHI) er et selskap med stor variasjon innen helse- og livsstilsprodukter, med fokus på å forbedre menneskers liv gjennom tidsriktige innovasjoner. Som en ledende aktør innen helse, livsstil og lys, integrerer Philips teknologi og design i brukervennlige løsninger basert på kundeinnspill og i samsvar med varemerkeløftet ”sense and simplicity”. Hovedkontoret ligger i Nederland og Philips har 116 000 ansatte i mer enn 60 land verden over. Med en omsetning på EUR 23 mrd i 2009, er selskapet markedsledende innen medisinsk diagnostikk, akutt behandling og pasientovervåkning, energieffektive- og nye lysløsninger samt forbrukerelektronikk og livsstilsprodukter for personlig pleie. I tillegg har Philips en sterk posisjon innen flat-TV, barbering og annen velvære for menn, bærbar underholdning og tannhygiene. Nyheter fra Philips finner du på www.philips.com/newscenter.