Ny serie fra Philips: VASKBARE HODETELEFONER - SPESIALAGET FOR TRENING

mars 1, 2010

(Oslo, Norge) Hvis du har fått nok av ubehagelige hodetelefoner som faller ut av øret eller blir ødelagt når du er på trening, så har Philips løsningen. Selskapet lanserer nå en ny serie hodetelefoner, spesielt utviklet for å gi deg komfort, stabilitet og god hygiene mens du trener. Hodetelefonene veier lite og kommer med fleksible hørepropper som til og med er vaskbare.

- De nye hodetelefonene er laget av vannavstøtende materiale og er svettesikre. Dermed kan man trene intensivt og samtidig være sikker på at hodetelefonene holder seg på plass, forteller Max Hellström i Philips Consumer Lifestyle.

For å gi deg maksimalt utbytte av treningsøkten satser Philips på komfort, god tilpasningsevne, ergonomisk design og lette fleksible materialer. Øreproppene tilpasser seg brukeren automatisk, noe som reduserer lydlekkasje og samtidig gir maksimalt akustisk utbytte. I tillegg har den nye serien et ekstra fokus på hygiene.

- Dekslene og høreproppene inneholder et antibakterielt middel som dreper de vanligste bakteriene innen 24 timer. Du kan være helt trygg på at øretelefonene forblir rene og de vil ikke kunne føre til infeksjon, avslutter Hellström.

Philips Sports hodetelefon SHQ1000

Perfekt passform
• Ultralett design for god passform
• Ørepropper i tre størrelser

• Stereolyd med pulserende bass
• Kraftig stereolyd - drivstoff for treningsøkten

• Svette- og regnsikker

Veil. pris: 199 kroner

Philips Sports hodetelefon SHQ3000

Perfekt passfrom
• Justerbare ørebøyler for bedre passform
• Silikonpropper i tre størrelser

• Kraftig stereolyd

For aktive brukere
• Svettesikker og vanntett – vaskes enkelt under rennende vann fra springen

Veil. pris: 349 kroner

Philips Sports hodetelefon SHQ4000
 Perfekt passform
• Fleksibel og lett nakkebøyle for best mulig passform
• Silikonpropper i tre størrelser

• Kraftig stereolyd - drivstoff for treningsøkten

For aktive brukere
• Svettesikker og vanntett - vaskes enkelt under rennende vann fra springen
• Ensidig ledning

Veil. pris: 449 kroner

For bilder eller testprodukter, vennligst ta kontakt med:
Nora Aspengren i Geelmuyden.Kiese
E-post: nas@geelmuyden-kiese.no

Nederlandske Royal Philips Electronics (NYSE: PHG, AEX: PHI) er et selskap med stor variasjon innen helse- og livsstilsprodukter, med fokus på å forbedre menneskers liv gjennom tidsriktige innovasjoner. Som en ledende aktør innen helse, livsstil og lys, integrerer Philips teknologi og design i brukervennlige løsninger basert på kundeinnspill og i samsvar med varemerkeløftet ”sense and simplicity”. Hovedkontoret ligger i Nederland og Philips har 116 000 ansatte i mer enn 60 land verden over. Med en omsetning på EUR 23 mrd i 2009, er selskapet markedsledende innen medisinsk diagnostikk, akutt behandling og pasientovervåkning, energieffektive- og nye lysløsninger samt forbrukerelektronikk og livsstilsprodukter for personlig pleie. I tillegg har Philips en sterk posisjon innen flat-TV, barbering og annen velvære for menn, bærbar underholdning og tannhygiene. Nyheter fra Philips finner du på www.philips.com/newscenter.